Kako izbrati ime podjetja?

Ime oz. firmo podjetja je potrebno izbrati premišljeno, saj predstavlja prvi podatek, s katerim stranka pride v stik. Firma podjetja bo imela tudi kasneje pomembno vlogo pri ustvarjanju identitete podjetja, v marketingu, na spletnih straneh in pri promocijskih materialih.
3 nasveti za dober poslovni model

3 nasveti za dober poslovni model (Vir slike: sxc.hu)

Pri izbiri imena je potrebno paziti na nekaj dejavnikov. Morda želite z imenom svojemu podjetju dodati pridih osebnosti, a objektivnost pri izbiri imena je lahko veliko bolj nagrajena kasneje, ko bo vaš posel razcvetel. Objektiven pristop pri izbiri imena namreč cilja na stranke, kar vam bodo te kasneje morda hvaležno vračale.

Poskrbeti morate za izbiro imena, ki se bo dobro obnesel na prav vseh področjih – pri logotipu, v oglaševanju, na spletni strani, pri promocijskih materialih in podobno, saj želite moč sodobnih medijev kar najbolje izkoristiti v svoj prid.

Pri iskanju imena si lahko pomagate z nekaterimi namigi oz. nasveti.

  • Vprašajte se, ali želite, da bo ime podjetja že na daleč razglašalo vašo dejavnost ali želite ime, ki je bolj abstraktno.
  • Razmislite ali je dobra ideja, če vključite svoje ime.
  • Iščete tradicionalno ali moderno ime?
  • Pomislite na prihodnost – izogibajte se besedam ali frazam, ki bodo morda kmalu izzvenele.
  • Če nameravate svoj posel razširiti v tujino, preverite pomen imena tudi v tujih jezikih.
  • Izogibajte se dolgim imenom in nenavadnemu črkovanju. Tako bo za vaše stranke veliko preprosteje.
  • Vprašajte se tudi, ali potrebujete fleksibilno ime, ki bo v prihodnosti omogočalo razvoj novih imen za nove blagovne znamke.

Bodite previdni. Izbira imena oz. firme podjetja ni v celoti prepuščena vam, saj obstajajo določene omejitve, ki preprečujejo uporabo nekaterih besed in znakov v imenu. Pravila v zvezi s firmo podjetja si lahko preberete v članku Ime podjetja.

Vir: Business Link

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje