Kako izbrati ime podjetja?

Ime oz. firmo podjetja je potrebno izbrati premišljeno, saj predstavlja prvi podatek, s katerim stranka pride v stik. Firma podjetja bo imela tudi kasneje pomembno vlogo pri ustvarjanju identitete podjetja, v marketingu, na spletnih straneh in pri promocijskih materialih.
3 nasveti za dober poslovni model

3 nasveti za dober poslovni model (Vir slike: sxc.hu)

Pri izbiri imena je potrebno paziti na nekaj dejavnikov. Morda želite z imenom svojemu podjetju dodati pridih osebnosti, a objektivnost pri izbiri imena je lahko veliko bolj nagrajena kasneje, ko bo vaš posel razcvetel. Objektiven pristop pri izbiri imena namreč cilja na stranke, kar vam bodo te kasneje morda hvaležno vračale.

Poskrbeti morate za izbiro imena, ki se bo dobro obnesel na prav vseh področjih – pri logotipu, v oglaševanju, na spletni strani, pri promocijskih materialih in podobno, saj želite moč sodobnih medijev kar najbolje izkoristiti v svoj prid.

Pri iskanju imena si lahko pomagate z nekaterimi namigi oz. nasveti.

  • Vprašajte se, ali želite, da bo ime podjetja že na daleč razglašalo vašo dejavnost ali želite ime, ki je bolj abstraktno.
  • Razmislite ali je dobra ideja, če vključite svoje ime.
  • Iščete tradicionalno ali moderno ime?
  • Pomislite na prihodnost – izogibajte se besedam ali frazam, ki bodo morda kmalu izzvenele.
  • Če nameravate svoj posel razširiti v tujino, preverite pomen imena tudi v tujih jezikih.
  • Izogibajte se dolgim imenom in nenavadnemu črkovanju. Tako bo za vaše stranke veliko preprosteje.
  • Vprašajte se tudi, ali potrebujete fleksibilno ime, ki bo v prihodnosti omogočalo razvoj novih imen za nove blagovne znamke.

Bodite previdni. Izbira imena oz. firme podjetja ni v celoti prepuščena vam, saj obstajajo določene omejitve, ki preprečujejo uporabo nekaterih besed in znakov v imenu. Pravila v zvezi s firmo podjetja si lahko preberete v članku Ime podjetja.

Vir: Business Link

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje