
Dohodnina – olajšava za vzdrževane družinske člane. (Vir slike: sxc.hu)
Svetovalec iz New Yorka John Beeson je drugačnega mnenja. Verjame namreč, da je ključnega pomena za dolgoročni uspeh podjetja, da si zagotovite predhodnika še preden je ta nujno potreben. Na tak način boste zagotovili, da vaše trdo delo ni bilo zaman in da bo podjetje še naprej plulo v začrtani smeri.
Nepričakovane stvari se lahko zgodijo (npr. bolezen ali družinske težave) in takrat boste za določen čas nezmožni voditi svoje podjetje. Predstavljamo vam nekaj načinov, kako se lahko na kaj takega pripravite.
Določite si časovni okvir
Kdaj načrtujete oditi v pokoj? Morda čez 5 ali pa 25 let? Ne glede na to, kdaj načrtujete predati podjetje, si morate ta datum okvirno določiti. Tudi če je vaš odgovor nikoli, morate imeti ob sebi nekoga, ki bo lahko prevzel stvari, ko vi ne boste utegnili.
Osredotočite se na znanje in ne na odnos
Naj ne bodo glavni faktorji pri izbiri naslednika sorodstvene vezi ali osebni odnosi. Namesto tega raje pomislite, kje vidite svoje podjetje leta po tem, ko ga predate. Kakšne sposobnosti mora imeti naslednik, da bo uspešno vodil podjetje? Morda potrebujete nekoga z mednarodnimi poslovnimi izkušnjami ali pa nekoga, ki bo znal voditi večjo skupino zaposlenih.
Naredite seznam sposobnosti, ki jih bo potreboval naslednik, da bo lahko vodil podjetje. Na tak način boste vedeli, koga iščete.
Poiščite pravega naslednika
Ko imate enkrat izoblikovano vizijo, kakšen mora biti vaš naslednik, je čas, da pričnete z iskanjem.
»Že res, da vas je nekdo rešil pred katastrofo, pa ali ima ta rešitelj tudi sposobnosti, da bo uspešno vodil vaše podjetje?« se sprašuje svetovalec John Beeson. Težko je biti objektiven pri iskanju naslednika znotraj ali zunaj organizacije.
Pričnite s postavljanjem izzivov
Ko boste imeli izbranega naslednika, je čas, da ga soočate z izzivi in nalogami, s katerimi si bo razvil sposobnosti za vodenje vašega podjetja.
Vir: entrepreneur.com
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!