Pravilno napisana naslovna vrstica emaila mnogokrat odloča o uspehu vaše promocije, saj se ljudje dostikrat odločijo o tem ali bodo prebrali sporočilo prav na podlagi njegovega naslova.

Naj naslov sporočila pritegne bralce.
Da bi pritegnili stranke k prebiranju vaših sporočil, vam ponujamo nekaj nasvetov, kako ustvariti čim boljšo naslovno vrstico v emailu:
-
Z naslovom ne zavajajte ljudi, da bi odprli vaše sporočilo, saj boste tako hitro izgubili njihovo zaupanje.
-
Opazujte kakšni naslovi so dosedaj pritegnili ljudi ter kdaj ste dobili največ odziva in tako taktiko uporabljajte še naprej.
-
Uporabljajte naslove, ki bodo pri strankah vzbudili zanimanje in se izogibajte stavkom kot npr. “Pošljite nam svoje naročilo”.
-
Vživite se v vlogo kupca in se vprašajte kaj ima on od ponudbe. To uporabite pri pisanju naslovne vrstice.
Obstaja več načinov pisanja naslovnih vrstic, ki pomagajo pritegniti zanimanje:
-
Ponudba velja samo določen čas. Taka naslovna vrstica pri strankah ustvari občutek nujnosti in jih vzpodbudi, da odprejo sporočilo.
-
V naslovu sporočila uporabite tudi ime stranke, da bo zvenelo bolj osebno.
-
V naslovni vrstici postavite vprašanje, ki bo vzbudilo zanimanje strank in nato v sporočilu nanj odgovorite.
-
Iz naslovne vrstice naj bodo jasno vidne ugodnosti in koristi za bralca, kar ga bo vzpodbudilo k branju celotnega sporočila.
-
V naslovu uporabite dejstva in statistike, kar bo dalo vašemu sporočilu večjo kredibilnost in vzpostavilo zaupanje strank.
Poleg naslovne vrstice je potrebno paziti tudi na dolžino sporočila, saj lahko tudi predolgo sporočilo stranko hitro odvrne. Sporočila naj vsebujejo informacije, ki so za stranke pomembne.