Kako organizirati darilno promocijsko akcijo?

Darilne promocijske akcije so odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in predstavitev svojih izdelkov potrošnikom. Kako organizirati uspešno promocijsko obdarovanje si preberite v nadaljevanju.
Kako organizirati darilno promocijsko akcijo?

Promocijska darila naj bodo uporabna in privlačna. (Vir: dfwimprint.com)

Najprej skrbno izberite promocijske izdelke. Izdelki naj bodo sestavni del vaše ponudbe, ki jih stranke redno uporabljajo. Če so vaše ciljne stranke informatiki, lahko izberete predmete kot so pomnilniški ključi ali torbe za prenosnike, ki jih bodo lahko uporabljali vsak dan. Da bi izbrali prave promocijske izdelke med ciljnimi uporabniki naredite krajšo anketo ali raziskavo.

Nato izberite primeren kraj in čas za izvedbo promocijske akcije. Če ima vaša dejavnost sezonsko komponento, akcijo organizirajte ob vrhuncu sezone. Za izvedbo kampanje pa izberite mesta, kjer vaše stranke preživijo največ časa, npr. ustrezne skupnosti ali forume.

Promocijske izdelke ponudite skupaj z vašimi preostalimi izdelki v obliki paketa. Pri tem se lahko zgledujete po McDonaldsovem Happy Mealu, kjer stranke ob nakupu obroka dobijo tudi brezplačno igračko.

Na promocijske izdelke natisnite svoje podatke, vključno s spletnim naslovom, brezplačno telefonsko številko in logotipom ter s tem poskrbite, da se bodo stranke ob njihovi uporabi vedno spomnile na vas, hkrati pa širile prepoznavnost vaše blagovne znamke med svojimi kolegi.

Nazadnje izmerite rezultate promocijske kampanje, ki se navadno pokažejo šele čez čas. Od uspešne promocijske darilne akcije lahko pričakujete povečano prepoznavnost svoje blagovne znamke, nove stranke in zadovoljne povratnike, zato zgornje nasvete preizkusite tudi sami.

Vir: SmallBizBee

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje