Kako prepričati potrošnike, da bodo uporabljali naš produkt?

Morda se vam zdi, da je razvoj izdelka najtežji del podjetništva, vendar temu ni nujno tako, saj se lahko kasneje, ko je produkt dokončan, pojavi veliko večja težava: prepričati potrošnike, da vaš izdelek zamenjajo za denar.
Kako prepričati potrošnike, da bodo uporabljali naš produkt?

Kako prepričati potrošnike, da bodo uporabljali naš produkt? (Vir slike: sxc.hu)

Glavni izziv, s katerim se sooča skoraj vsak podjetnik je, kako spremeniti obnašanje potrošnikov. Obstaja namreč velika verjetnost, da rešitev na problem že obstaja, potrošniki pa so že odločeni, da ne potrebujejo ničesar drugega.

Če ste prepričani, da se boste vseeno odločili za vstop na takšno tržišče, ki že ima razvito konkurenco, morate vedeti, da v veliki večini primerov odloča predvsem eno: ali ima produkt, ki ste ga zgradili, tisto dodano vrednost, zaradi katere se potrošniki ne bodo le odločili zanj, temveč pri njem tudi ostali!

Seveda pa morate že prej natančno vedeti, na koga ciljate – so to starejši uporabniki, mlajši uporabniki, morda pa je vaša ciljna publika še nekoliko bolj natančno usmerjena? To boste ugotovili s temeljito analizo trga.

Poglejmo si nekaj iztočnic, s katerimi si lahko pomagate spremeniti obnašanje potrošnikov in jih prepričati, da vaša novost na tržišču ni le muha enodnevnica!

Konkretne napotke o analizi trga dobite na naši delavnici!

1. Poiščite problem, ki bo vreden vašega časa

Ko se domislite problema, ne zapravljajte časa: čimprej pojdite med ljudi in jim postavljajte vprašanja o rešitvi, ki bi omenjeni problem utegnila razrešiti.

2. Testirajte vašo rešitev

Sestavite minimalno sprejemljiv produkt (ang. minimum viable product ali MVP) in ga ponudite naključnim ljudem v testiranje. S tem lahko ugotovite, kako se vaš produkt obnese v praksi, še preden zanj porabite veliko časa.

3. Prilagodite svoj produkt

V produkt vgradite funkcionalnosti, ki bodo uporabnike spodbujale k redni uporabi. Želite si namreč, da bodo postali tako rekoč zasvojeni z vašim produktom!

Vir: Inc.com

Oznake: , , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje