
Kako strankam zagotoviti kvalitetno storitev? (slika: sxc.hu).
Zgradite dobre odnose s strankami
Danes se podjetniki zelo dobro zavedajo, da so dobri odnosi ključ do strankine zvestobe in na tak način dragocena lastnost, ki gradi ugled ter dobro ime podjetja in blagovne znamke. K dobrim odnosom pripomorejo zaposleni, ki so vljudni, spoštljivi, obzirni, prijetni, koristni, zanesljivi, učinkoviti, prijazni, odzivni in še bi lahko naštevali.
Kultura na delovnem mestu
Dobre odnose s strankami je potrebno zagotavljati neprekinjeno, zato se morajo zaposleni – brez izjeme – držati začrtanih smernic in pravil obnašanja. Neprekinjeno zagotavljanje visoke kakovosti storitve in dobrega odnosa s strankami je pomembno, saj se ugled podjetja in odnos s strankami lahko uničita zelo hitro.
Programi usposabljanja
Program usposabljanja zaposlenih s strokovnimi moduli, ki so namenjeni za izobraževanje in usposabljanje novih delavcev, po potrebi pa tudi ostalih delavcev, je sistem, ki bi ga lahko uvedli v vsako delovno okolje.
Vendar bodite pozorni! Vsako delovno okolje je drugačno, tudi storitve in pričakovanja strank se razlikujejo, zato skrbno oblikujte program usposabljanja, ki bo primeren prav za vaše podjetje in zaposlene.
Vir: Walker, Brandon. 3 Ways to Develop Quality Customer Service. Smallbizbee.com, 22.12.2010