Kako tekmovati z veliko večjimi konkurenti?

Uspeti kot mlad podjetnik je pogosto zelo težka naloga, ki pa postane še veliko težja v primeru, da se podamo v panogo, kjer že vlada huda konkurenca. Poglejmo si nasvete dveh pogumnih mladih podjetnikov, ki sta našla tržno nišo na področju, kjer že leta vlada spletni gigant YouTube.

Podjetnika Reece Pacheco in Dan Spinosa, ustanovitelja podjetja Shelby.tv, sta tržno nišo našla na področju, kjer že leta vlada izredno močan konkurent – spletni gigant YouTube.

Da bi lahko uspela, sta morala ubrati posebno strategijo, ki jima je omogočila, da sta mlado podjetje pripeljala do zaslužka in si zagotovila uspešni karieri v podjetniških vodah. Pri tem jima je bila v pomoč množica mentorjev in investitorjev, ki so verjeli v njuno poslovno idejo ter jima pomagali, da sta jo tudi uresničila, kljub že obstoječi hudi konkurenci.

V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov podjetnikov Pacheca in Spinose, namenjenih predvsem tistim poslovnežem, ki se podajate v poslovne vode, kjer že vlada hud konkurent, ki zavzema večji tržni delež.

1. Ne bodite obsedeni s konkurenco.

Prava osredotočenost je bistveni del pri uspehu mladega podjetja. Da bi dosegli zastavljene cilje, jih morate venomer imeti pred očmi, pri tem pa opazovati tudi poslovne poteze, ki jih napravi vaša konkurenca. A previdno – veliko mladih podjetnikov namreč prevelik del svojega časa nameni opazovanju konkurence, pri tem pa zanemarja razvoj svoje poslovne strategije, kar močno poslabša njihove možnosti za uspeh in velikokrat vodi tudi v propad novoustanovljenega podjetja.

2. Ugotovite, katere so vaše prednosti. 

Ena izmed največjih pomanjkljivosti velikih podjetij je, da ne morejo nuditi enake kvalitete vseh storitev, ki jih ponujajo, saj je področje, na katerem delujejo, velikokrat preveč široko zastavljeno. Prav tu pa lahko nastopite vi! Poiščite šibke točke vaših konkurentov, nato pa storite vse, da na tem področju postanete najboljši.

3. Obdajte se s pravimi ljudmi. 

Pomoč zunanjih sodelavcev, mentorjev in investitorjev je lahko bistvena za uspeh mladega podjetja, ki se bori s hudo konkurenco. Prav tako lahko k boljšim poslovnim rezultatom veliko pripomore tudi ekipa zaposlenih, ki je primerno usposobljena in v podjetje prinese izkušnje in znanje iz preteklih delovnih razmerij.

Preberite tudi: Nasveti za uspešno poslovanje >>

4. Ne dovolite se prestrašiti.

Resda se hude konkurence, kot so svetovno znana podjetja Facebook, Google, Apple in drugi, ustraši prav vsakdo, toda v kolikor boste dovolili, da bo strah določal vašo prihodnost, zagotovo ne boste dosegli željenega uspeha v življenju. Tudi podjetnika Pacheca in Spinosa sta se še kako zavedala, da se podajata v hud boj, a kljub temu nikoli nista izgubila zaupanja v svojo poslovno idejo. In prav zaradi zaupanja v svoje sposobnosti sta danes lastnika izredno perspektivnega podjetja, ki dosega visoko rast. Le pogumno!

Vir: YoungEntrepreneur

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki