Kako tržniki lahko izkoristijo porast naročnin na storitve mobilnih aplikacij?

Adjust, podjetje za merjenje mobilnih naprav, je uvedlo storitev sledenja naročnin in objavilo poročilo, v katerem ugotavljajo, da ljudje v ZDA za naročnine na mobilne aplikacije porabijo povprečno 20,78 USD na mesec.
porast-narocnin-adjust

Naročnine na aplikacije in igre so med pandemijo skokovito narasle. Od tega imajo koristi tudi številna podjetja, ki ponujajo aplikacije, saj so potrošniki bolj pripravljeni na nakupe. Namreč, več kot tretjina ljudi v državi vsak dan uporablja pametne telefone za pretočno predvajanje video in TV vsebin.

Podatki o naročninah na aplikacije postajajo pomembno oglaševalsko orodje

V Berlinu bazirano podjetje Adjust je pričelo ponujati storitev, ki podjetjem kot kupcem omogoča vpogled v različne podatke o naročninah na mobilne aplikacije, zato ta strategija postaja pomembno orodje oglaševalskih kampanj in načinov, kako doseči nove ciljne trge. Že med pandemijo so številna večja podjetja preusmerila trženjske kanale na splet in aplikacije, saj so se spremenile tudi potrošnikove nakupovalne navade.

Da ti podatki postajajo pomembni za oglaševalce, pričajo tudi opravljene analize. Velik prehod na naročnine se je pričel leta 2018. Naročnine na aplikacije so v letu 2019 znašale približno 21 odstotkov prihodkov ali 4,6 milijarde USD. S pandemijo Covid-19 pa se te številke še povečujejo.

Z uporabo Adjust storitve lahko podjetja spremljajo tudi uspešnost oglaševanja, saj preko podatkov izvedo, ali je določen oglas vplival na to, da je uporabnik kaj kupil v aplikaciji ali igri. Upravljanje naročnin dopolnjujejo tudi druge storitve, kot na primer dodeljevanje oglasov za mobilne naprave, zaščita pred goljufijami ter prikazovanje poročil o dejavnostih uporabnikov.

digitalno-oglasevanje

Vir: Adjust

Informacije o kupcih, ki do sedaj niso bile dostopne

Uporaba storitve sledenja naročnin pomaga podjetjem, njihovim oglaševalskim oddelkom in razvijalcem aplikacij, da razpršijo portfelj trženjskih naložb in komunikacijskih kanalov ter, da so lahko vedno korak pred konkurenco in se prilagajajo spreminjajočim se trendom na trgu. Podjetja in razvijalci pridobijo veliko novih informacij, ki jih do sedaj niso vedeli, ali niso mogli izmeriti.

Poleg tega se vsi podatki shranijo na enem mestu, kar olajšuje delo. Razvijalci aplikacij lahko na eni nadzorni plošči spremljajo vse dogodke in prihodke, ki so povezani z naročninami. To jim omogoča, da lahko hitro ukrepajo in povečajo donosnost naložbe iz naslova naročnin ter zvestobo naročnikov in hkrati zmanjšajo odjave na naročnine.

Adjust izdelek za sledenje naročnin pomaga oglaševalcem bolje razumeti uporabniški tok in navade ljudi, ki se premikajo po trženjskem kanalu. Razvijalci aplikacij pa pridobijo vpogled v to, na kakšne načine lahko izboljšajo uporabniško izkušnjo in optimizirajo oblikovanje aplikacije. Digitalni marketing bo na podlagi podatkov lahko prilagodil oglaševalske kampanje na Facebooku, ki so bile pravzaprav gonilo za to, da se je uporabnik naročil na novice, naložil aplikacijo in drugo.

informacije-o-kupcih

Vir: Adjust

Kaj je pokazala raziskava glede naročnin na storitve mobilnih aplikacij?

Raziskavo v septembru 2020 je Censuswide izvedel v imenu podjetja Adjust in uporabil nacionalni reprezentativni vzorec 1003 odjemalcev pretočnega predvajanja vsebin iz spleta in televizije. Ameriška raziskava potrošnikov je preučevala povečanje porabe naročnin in pretakanja vsebin v mobilnih napravah. Ugotovili so, da je 46,9 odstotkov potrošnikov med pandemijo uporabljalo pametne telefone za prenose video in TV storitev. To pa vedno pogosteje počno z naročniškimi aplikacijami.

Več kot četrtina milenijcev rojenih med letoma 1981 in 1996 in potrošniki generacije Z, ki so rojeni med letoma 1996 in 2015, je izjavila, da so prenehali plačevati nekatere druge storitve, zato da bi kupili naročnine na storitve mobilnih aplikacij.

Uporabniki v starosti od 25 do 34 let porabijo največ denarja za naročniške aplikacije, medtem ko starejši od 55 let porabijo najmanj. Milenijci in generacija Z največ plačujejo za aplikacije, ki omogočajo pretakanje vsebin. Poleg tega svoje pametne telefone vse pogosteje uporabljajo za prenose video in TV storitev, še posebej sedaj med pandemijo.

Potrošniki, ki so naročeni na prenose vsebin za zabavo, na mesec za te storitve v povprečju porabijo 33,58 USD. Med petimi najljubšimi storitvami za prenose pa so Netflix, Amazon Prime, Hulu, Disney+ in YouTube TV.

Kaj to pomeni za podjetja?

Vedno večji trg naročnin na mobilne aplikacije in ponudnike prenosov video in TV vsebin nudi priložnost za podjetja. Z uporabo Adjust storitve spremljanja naročnin se podjetje lahko prilagaja trgu, saj ima popolno preglednost dogodkov nad naročninami, ne da bi tržniki za to morali opravljati delo na več nadzornih ploščah in v zapletenih integracijah. Uvedba storitve poenostavlja in pospešuje procese učinkovitosti trženja aplikacij.

Vir: https://venturebeat.com/2020/10/14/adjust-americans-spend-20-78-a-month-on-app-subscriptions/

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje