Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne.
Intelektualna lastnina, GZS

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino? (Vir slike: Pixabay)

Slovenska podjetja premalo časa namenijo intelektualni lastnini, njenemu varstvu in na sploh upravljanju z njo, čeprav lahko predstavlja ogromno strateško in praktično vrednost podjetja.

Na delavnici z naslovom Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?, ki jo organizira Gospodarska zbornica Slovenije, vam bodo izkušeni in priznani strokovnjaki iz prakse na podlagi življenjskih primerov predstavili načine, kako prepoznati intelektualno lastnino podjetja in kako jo najbolj optimalno zaščititi in upravljati, s tem pa povečati njeno vrednost.

Osnovne informacije

Kdaj: 6. september 2017, 9.00–13.15

Kje: GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana C

Kdo: Upravljavci, skrbniki in ustvarjalci intelektualne lastnine, finančniki in pravniki v podjetjih, start up podjetja, raziskovalne institucije, direktorji in vsi, ki želite pridobiti dodatna znanja s tega področja.

Kotizacija: Cena seminarja je 100,00 EUR + DDV za člane GZS, 120,00 EUR + DDV za imetnike certifikata Excellent SME in 150,00 EUR + DDV za ostale. Ob prijavi dveh ali več udeležencev iz istega podjetja je drugi in vsak nadaljnji udeleženec iz istega podjetja upravičen do 20-odstotnega popusta na kotizacijo.

Prijava: Prek povezave.

Program

09.00–09.30 Kje vse se nahaja intelektualna lastnina v podjetju
09.30–10.30 Kako optimalno zavarovati posamezne vrste intelektualne lastnine (poslovna skrivnost, blagovna znamka, model, patent, avtorska pravica, podatki)
10.30–11.00 Odmor s prigrizkom
11.00–12.00 Kako v podjetju organizirati upravljanje z intelektualno lastnino
12.00–13.15 Kaj storiti v primeru spora oz. kršitve vaših pravic s strani tretjih oseb

Predavatelji

  • Maja Bogataj Jančič, LL.M. (Harvard), LL.M. (Torino), Intellectual Property Institute

Njeno raziskovalno in akademsko delo je osredotočeno na intelektualno lastnino, zlasti avtorsko pravo. Sodeluje pri številnih mednarodnih projektih. Je razsodnica v postopkih za alternativno reševanje domenskih sporov za domenski prostor .si. Na Pravni fakulteti v Ljubljani je v šolskem letu 2001/2002 in 2002/2003 vodila seminarje o internetu in pravu. Vodila je projekt Creative Commons Slovenija, za katerega je zdaj svetovalka vodji za pravna vprašanja. Je ustanoviteljica in vodja Inštituta za intelektualno lastnino.

  • Jože Katanec, Gorenje d.d., Manager intelektualne lastnine in patentni inženir

V razvojnih oddelkih Gorenja je delal na najrazličnejših področjih (konstrukter, vodja razvojnega tima pralnih strojev, vodja razvoja hladilne tehnike), zadnjih 6 let na področju intelektualne lastnine: upravljanje s patentnimi in modelnimi zaščitami, patentnimi spori, inovativnostjo. Je tudi raziskovalec in inovator (avtor in soavtor več patentiranih izumov).

  • predstavnik Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino

Več informacij o delavnici je na voljo na spletni strani Gospodarske zbornice Slovenije, prijavite pa se lahko prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Urad EU za intelektualno lastnino (EUIPO) je včeraj objavil razpis Sklada za MSP (Ideas Powered for business SME Fund), ki evropskim MSP nudi finančno pomoč na področju pravic intelektualne lastnine. Preberite več >>

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri). Preberite več >>

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Preberite več >>

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike je preko platforme za spletno prodajo Amazon od leta 2017 prodajal del svojih izdelkov. Po dveh letih se je odločil za prekinitev sodelovanja, saj se bo raje osredotočil na direkten pristop do svojih strank. Preberite več >>

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Interbrand je pred kratkim objavil posodobljeno lestvico stotih največ vrednih blagovnih znamk na svetu. V svojem poročilu navaja, da Apple letos ostaja najbolj vredna znamka na svetu. Drugo in tretje mesto na lestvici največ vrednih znamk pa sta zasedla Google in Amazon. Preberite več >>

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje