Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne.
Intelektualna lastnina, GZS

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino? (Vir slike: Pixabay)

Slovenska podjetja premalo časa namenijo intelektualni lastnini, njenemu varstvu in na sploh upravljanju z njo, čeprav lahko predstavlja ogromno strateško in praktično vrednost podjetja.

Na delavnici z naslovom Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?, ki jo organizira Gospodarska zbornica Slovenije, vam bodo izkušeni in priznani strokovnjaki iz prakse na podlagi življenjskih primerov predstavili načine, kako prepoznati intelektualno lastnino podjetja in kako jo najbolj optimalno zaščititi in upravljati, s tem pa povečati njeno vrednost.

Osnovne informacije

Kdaj: 6. september 2017, 9.00–13.15

Kje: GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana C

Kdo: Upravljavci, skrbniki in ustvarjalci intelektualne lastnine, finančniki in pravniki v podjetjih, start up podjetja, raziskovalne institucije, direktorji in vsi, ki želite pridobiti dodatna znanja s tega področja.

Kotizacija: Cena seminarja je 100,00 EUR + DDV za člane GZS, 120,00 EUR + DDV za imetnike certifikata Excellent SME in 150,00 EUR + DDV za ostale. Ob prijavi dveh ali več udeležencev iz istega podjetja je drugi in vsak nadaljnji udeleženec iz istega podjetja upravičen do 20-odstotnega popusta na kotizacijo.

Prijava: Prek povezave.

Program

09.00–09.30 Kje vse se nahaja intelektualna lastnina v podjetju
09.30–10.30 Kako optimalno zavarovati posamezne vrste intelektualne lastnine (poslovna skrivnost, blagovna znamka, model, patent, avtorska pravica, podatki)
10.30–11.00 Odmor s prigrizkom
11.00–12.00 Kako v podjetju organizirati upravljanje z intelektualno lastnino
12.00–13.15 Kaj storiti v primeru spora oz. kršitve vaših pravic s strani tretjih oseb

Predavatelji

  • Maja Bogataj Jančič, LL.M. (Harvard), LL.M. (Torino), Intellectual Property Institute

Njeno raziskovalno in akademsko delo je osredotočeno na intelektualno lastnino, zlasti avtorsko pravo. Sodeluje pri številnih mednarodnih projektih. Je razsodnica v postopkih za alternativno reševanje domenskih sporov za domenski prostor .si. Na Pravni fakulteti v Ljubljani je v šolskem letu 2001/2002 in 2002/2003 vodila seminarje o internetu in pravu. Vodila je projekt Creative Commons Slovenija, za katerega je zdaj svetovalka vodji za pravna vprašanja. Je ustanoviteljica in vodja Inštituta za intelektualno lastnino.

  • Jože Katanec, Gorenje d.d., Manager intelektualne lastnine in patentni inženir

V razvojnih oddelkih Gorenja je delal na najrazličnejših področjih (konstrukter, vodja razvojnega tima pralnih strojev, vodja razvoja hladilne tehnike), zadnjih 6 let na področju intelektualne lastnine: upravljanje s patentnimi in modelnimi zaščitami, patentnimi spori, inovativnostjo. Je tudi raziskovalec in inovator (avtor in soavtor več patentiranih izumov).

  • predstavnik Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino

Več informacij o delavnici je na voljo na spletni strani Gospodarske zbornice Slovenije, prijavite pa se lahko prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Preberite več >>

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Preberite več >>

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Odločitve potrošnikov so v veliki meri odvisne od blagovnih znamk in od stopnje zaupanja, ki ga določena blagovna znamka predstavlja. Vsako resno podjetje mora zato že od samih začetkov težiti k temu, da razvije prepoznavno blagovno znamko. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Zakaj se splača registrirati blagovno znamko?

Znamka je edini način, kako zadovoljnemu kupcu vašega proizvoda ali storitve ustvariti prijeten spomin na nakup in ga pripraviti do tega, da bo ponovno kupil vaš izdelek oziroma koristil vašo storitev, hkrati pa preprečiti ostalim, da bi se okoristili z dodano vrednostjo, ki jo ponujate. Preberite več >>

Imetniki mednarodnih znamk: kaj pričakovati v primeru brexita brez dogovora?

Imetniki mednarodnih znamk: kaj pričakovati v primeru brexita brez dogovora?

Trenutno je brexit vroča tema, ki se še vedno vsakodnevno pojavlja na naslovnicah novic. EU je pred kratkim odobrila že drugo prestavitev brexita, tokrat do 31. oktobra. Nekaj časa za dosego dogovora je torej še ostalo, preverili pa smo, kakšen bo položaj imetnikov mednarodnih znamk, v katerih je imenovana v EU, v primeru, da dogovora ne bo. Preberite več >>

Število registriranih blagovnih znamk v porastu!

Število registriranih blagovnih znamk v porastu!

V članku tokrat predstavljamo statistične podatke glede prijavljenih in registriranih znamk, modelov in patentov na področju Slovenije in širše. Številke predvsem na mednarodnem področju z leti naraščajo, kar nam lahko pove, da se podjetniki vedno bolj zavedajo pomena zaščite njihove intelektualne lastnine. Preberite več >>

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

V članku predstavljamo deset znamk, ki imajo trenutno največjo vrednost na svetu. Kot je opaziti, so njihovi imetniki predvsem velika podjetja, ki so na trgu prisotna že desetletja. Rast vrednosti znamke do takšnih razsežnosti torej zahteva svoj čas in trud, saj ni dosežena kar čez noč. Preberite več >>

Oznake: