KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne.
Intelektualna lastnina, GZS

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino? (Vir slike: Pixabay)

Slovenska podjetja premalo časa namenijo intelektualni lastnini, njenemu varstvu in na sploh upravljanju z njo, čeprav lahko predstavlja ogromno strateško in praktično vrednost podjetja.

Na delavnici z naslovom Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?, ki jo organizira Gospodarska zbornica Slovenije, vam bodo izkušeni in priznani strokovnjaki iz prakse na podlagi življenjskih primerov predstavili načine, kako prepoznati intelektualno lastnino podjetja in kako jo najbolj optimalno zaščititi in upravljati, s tem pa povečati njeno vrednost.

Osnovne informacije

Kdaj: 6. september 2017, 9.00–13.15

Kje: GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana C

Kdo: Upravljavci, skrbniki in ustvarjalci intelektualne lastnine, finančniki in pravniki v podjetjih, start up podjetja, raziskovalne institucije, direktorji in vsi, ki želite pridobiti dodatna znanja s tega področja.

Kotizacija: Cena seminarja je 100,00 EUR + DDV za člane GZS, 120,00 EUR + DDV za imetnike certifikata Excellent SME in 150,00 EUR + DDV za ostale. Ob prijavi dveh ali več udeležencev iz istega podjetja je drugi in vsak nadaljnji udeleženec iz istega podjetja upravičen do 20-odstotnega popusta na kotizacijo.

Prijava: Prek povezave.

Program

09.00–09.30 Kje vse se nahaja intelektualna lastnina v podjetju
09.30–10.30 Kako optimalno zavarovati posamezne vrste intelektualne lastnine (poslovna skrivnost, blagovna znamka, model, patent, avtorska pravica, podatki)
10.30–11.00 Odmor s prigrizkom
11.00–12.00 Kako v podjetju organizirati upravljanje z intelektualno lastnino
12.00–13.15 Kaj storiti v primeru spora oz. kršitve vaših pravic s strani tretjih oseb

Predavatelji

  • Maja Bogataj Jančič, LL.M. (Harvard), LL.M. (Torino), Intellectual Property Institute

Njeno raziskovalno in akademsko delo je osredotočeno na intelektualno lastnino, zlasti avtorsko pravo. Sodeluje pri številnih mednarodnih projektih. Je razsodnica v postopkih za alternativno reševanje domenskih sporov za domenski prostor .si. Na Pravni fakulteti v Ljubljani je v šolskem letu 2001/2002 in 2002/2003 vodila seminarje o internetu in pravu. Vodila je projekt Creative Commons Slovenija, za katerega je zdaj svetovalka vodji za pravna vprašanja. Je ustanoviteljica in vodja Inštituta za intelektualno lastnino.

  • Jože Katanec, Gorenje d.d., Manager intelektualne lastnine in patentni inženir

V razvojnih oddelkih Gorenja je delal na najrazličnejših področjih (konstrukter, vodja razvojnega tima pralnih strojev, vodja razvoja hladilne tehnike), zadnjih 6 let na področju intelektualne lastnine: upravljanje s patentnimi in modelnimi zaščitami, patentnimi spori, inovativnostjo. Je tudi raziskovalec in inovator (avtor in soavtor več patentiranih izumov).

  • predstavnik Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino

Več informacij o delavnici je na voljo na spletni strani Gospodarske zbornice Slovenije, prijavite pa se lahko prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Najpogostejše napake pri registraciji znamke

Najpogostejše napake pri registraciji znamke

Znamka imetniku služi kot sredstvo identifikacije, hkrati pa omogoča tudi razločevanje njegovih proizvodov in storitev od tistih, ki jih trži njegova konkurenca. Ko se podjetnik odloči pričeti s postopkom registracije znamke, naj prej poskrbi, da se izogne nekaterim najpogostejšim napakam, ki so opisane v nadaljevanju. Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Strokovnjak odgovarja: Kako do mednarodne blagovne znamke?

Strokovnjak odgovarja: Kako do mednarodne blagovne znamke?

Na nas se je pred kratkim z vprašanjem obrnil podjetnik, ki že nekaj časa pod izbranim imenom trži svoje izdelke. Ker namerava prodajo usmeriti tudi na tuje trge, želi pred tem zavarovati svoje interese in v ta namen registrirati znamko. Zanimalo ga je predvsem, kako do mednarodne znamke. Preberite več >>

Uspešnica Netflixa sprožilec 28 milijonske tožbe

Uspešnica Netflixa sprožilec 28 milijonske tožbe

Netflix je pred kratkim svojim gledalcem predstavil novo video doživetje, film Black Mirror: Bandersnatch. Ta predstavlja novo generacijo gledanja televizije in nudi povsem drugačen način doživljanja video vsebin. S precej manj navdušenja so uspešnico sprejeli pri ameriški založbi Chooseco, kjer so proti Netflixu zaradi domnevne kršitve njihove blagovne znamke že vložili tožbo. Preberite več >>

Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

McDonald’s nesrečni poraženec v bitki za znamko Big Mac

McDonald’s nesrečni poraženec v bitki za znamko Big Mac

Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) je razveljavil zaščiteno blagovno znamko EU Big Mac, katere imetnik je bil gigant hitre hrane, McDonald's. To pomeni, da je ime sedaj v prosti uporabi in ga pri poslovanju lahko uporablja kdorkoli. Preberite več >>

Kako registrirati mednarodno blagovno znamko?

Kako registrirati mednarodno blagovno znamko?

V prispevku smo razdelali možnosti, ki so dane na voljo podjetniku, ki želi registrirati mednarodno blagovno znamko. Predstavili smo dva različna postopka in prednosti ter slabosti, ki izhajajo iz njiju. Za katero pot naj se torej podjetnik odloči in kateri postopek je zanj najugodnejši, je razloženo v nadaljevanju. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje