Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne.
Intelektualna lastnina, GZS

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino? (Vir slike: Pixabay)

Slovenska podjetja premalo časa namenijo intelektualni lastnini, njenemu varstvu in na sploh upravljanju z njo, čeprav lahko predstavlja ogromno strateško in praktično vrednost podjetja.

Na delavnici z naslovom Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?, ki jo organizira Gospodarska zbornica Slovenije, vam bodo izkušeni in priznani strokovnjaki iz prakse na podlagi življenjskih primerov predstavili načine, kako prepoznati intelektualno lastnino podjetja in kako jo najbolj optimalno zaščititi in upravljati, s tem pa povečati njeno vrednost.

Osnovne informacije

Kdaj: 6. september 2017, 9.00–13.15

Kje: GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana C

Kdo: Upravljavci, skrbniki in ustvarjalci intelektualne lastnine, finančniki in pravniki v podjetjih, start up podjetja, raziskovalne institucije, direktorji in vsi, ki želite pridobiti dodatna znanja s tega področja.

Kotizacija: Cena seminarja je 100,00 EUR + DDV za člane GZS, 120,00 EUR + DDV za imetnike certifikata Excellent SME in 150,00 EUR + DDV za ostale. Ob prijavi dveh ali več udeležencev iz istega podjetja je drugi in vsak nadaljnji udeleženec iz istega podjetja upravičen do 20-odstotnega popusta na kotizacijo.

Prijava: Prek povezave.

Program

09.00–09.30 Kje vse se nahaja intelektualna lastnina v podjetju
09.30–10.30 Kako optimalno zavarovati posamezne vrste intelektualne lastnine (poslovna skrivnost, blagovna znamka, model, patent, avtorska pravica, podatki)
10.30–11.00 Odmor s prigrizkom
11.00–12.00 Kako v podjetju organizirati upravljanje z intelektualno lastnino
12.00–13.15 Kaj storiti v primeru spora oz. kršitve vaših pravic s strani tretjih oseb

Predavatelji

  • Maja Bogataj Jančič, LL.M. (Harvard), LL.M. (Torino), Intellectual Property Institute

Njeno raziskovalno in akademsko delo je osredotočeno na intelektualno lastnino, zlasti avtorsko pravo. Sodeluje pri številnih mednarodnih projektih. Je razsodnica v postopkih za alternativno reševanje domenskih sporov za domenski prostor .si. Na Pravni fakulteti v Ljubljani je v šolskem letu 2001/2002 in 2002/2003 vodila seminarje o internetu in pravu. Vodila je projekt Creative Commons Slovenija, za katerega je zdaj svetovalka vodji za pravna vprašanja. Je ustanoviteljica in vodja Inštituta za intelektualno lastnino.

  • Jože Katanec, Gorenje d.d., Manager intelektualne lastnine in patentni inženir

V razvojnih oddelkih Gorenja je delal na najrazličnejših področjih (konstrukter, vodja razvojnega tima pralnih strojev, vodja razvoja hladilne tehnike), zadnjih 6 let na področju intelektualne lastnine: upravljanje s patentnimi in modelnimi zaščitami, patentnimi spori, inovativnostjo. Je tudi raziskovalec in inovator (avtor in soavtor več patentiranih izumov).

  • predstavnik Urada Republike Slovenije za intelektualno lastnino

Več informacij o delavnici je na voljo na spletni strani Gospodarske zbornice Slovenije, prijavite pa se lahko prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Marsikdo si ob hkratni omembi domene in blagovne znamke predstavlja, da zaščita blagovne znamke avtomatično zajema tudi zaščito istoimenske domene. Temu seveda ni tako, v članku pa vam razkrivamo zakaj. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Stranka, ki smo ji pomagali pri registraciji blagovne znamke, nas je opozorila na ponoven poskus prevare, s katerim se je soočila kmalu po vložitvi zahtevka za registracijo. Preberite več >>

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Predpogoj za ustanovitev podjetja je, da si ustanovitelji izberejo firmo družbe. Kljub splošnemu prepričanju firma ni sinonim za podjetje ali gospodarsko družbo, ampak je le označba podjetja. Firma pomeni ime družbe, ki navzven predstavlja podjetje in služi identifikaciji. Preberite več >>

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Preberite več >>

Registracija patenta

Registracija patenta

Patent je zakonsko zaščitena in izključna pravica do gospodarskega izkoriščanja izuma, ki je ozemeljsko in časovno omejena. Takšno pravico prijavitelju patenta dodeli državni organ, kar za prijavitelja patenta pomeni določene pravice. Preberite več >>

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Kaj je tisto, kar naredi podjetje prepoznavno? Seveda lahko na tem področju takoj naštejemo kar nekaj dejavnikov, ki so ključnega pomena pri utrjevanju slovesa podjetja na konkurenčnem trgu. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Ustanovili ste podjetje, morda celo registrirali blagovno znamko, a .com različica vaše firme je na spletu že zasedena. Kako lahko pridobite .com domeno, čeprav je že zasedena vam bomo pojasnili v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Infografika: Barve in blagovne znamke

Infografika: Barve in blagovne znamke

Ko razmišljate o tem, kakšne barve bodo predstavljali vaše podjetje oziroma blagovno znamko, morate biti pozorni na različne stvari: tradicionalni pomen barve, pogostost izbranih barv v okviru vašega poslovnega področja, kaj želite sporočiti svojim strankam … Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje