Kako zgraditi kakovostno e-poštno listo?
Izgradite učinkovito e-bazo (vir: world pictures).
Torej, kako dodati več potrošnikov na vaš e-poštni marketinški seznam? Odgovor je preprost. Samo vprašajte! Preden lahko delite vaše ekspertize in gradite odnose z vašim občinstvom preko e-mail komunikacij, jih morate vprašati za dovoljenje.
Vaše vsebine in ponudbe so uspešne samo v primerih, ko jih prejmejo ljudje, ki jih zanima vaše področje delovanje oz. vaše podjetje. Ko se nekdo prijavi na vaš e-poštni seznam, vam s tem sporoča, da bi rad vedel več o vašem podjetju in vam je pripravljen dati dragocene trenutke svojega časa in pozornosti. To je izredno cenjeno v današnjem svetu, kjer so ljudje bolj izbirčni in si sami izbirajo, katere informacije bodo konzumirali.
Medtem ko so se aplikacije, orodja in priložnosti za spletni marketing morda spremenile, pravila za e-mail marketing, ki je zasnovan na dovoljenjih, ostajajo enaka:
1. Dovoljenje je zakon
Dovoljenje ni le vljudno, je zakon. Je nekaj, kar loči legitimne e-mail prodajalce od spammerjev in vam daje tekmovalno prednost. Vprašajte zanj, dobite ga in ga obdržite. Nikakor ga ne zlorabite.
2. Dovoljenje je kritično
Dovoljenje je kritično. Kar se je spremenilo pri bojevanju za poštne predale, je potrošnikova percepcija spama. Nekoč je “spam” predstavljalo neželeno elektronsko pošto, navadno s pornografskimi vsebinami ali cenenimi farmacevtskimi izdelki, raznimi prevarami in podobno, danes pa prejemniki za spam označijo katerakoli neznana ali neželena elektronska sporočila, pa čeprav lahko le-ta prihajajo od pristnega podjetja ali organizacije. Pridobitev dovoljenja, preden nekomu pošljete svojo okrožnico, dokazuje vašo zanesljivost, vrednost zaupanja, kaže spoštovanje do vaših kupcev in potrošnike poveže z informacijami, ki jih dejansko želijo.
3. Dovoljenje je kratkotrajno
Če vam je nekdo dal dovoljenje, da ga dodate na vaš e-poštni seznam, to še ne pomeni, da je večno. Dovoljenje si morate vedno znova na novo zaslužiti in dati ljudem priložnost, da se iz seznama izpišejo, če od vas ne želijo več prejemati informacij.
4. Dovoljenje ni prenosljivo. Ljudje želijo prejemati informacije od podjetij, ki jih poznajo in jim zaupajo, ne od tujcev. Torej ne predvidevajte, da če vam je nekdo dal dovoljenje za nek e-poštni seznam, da to velja tudi za drugega.
Nasveti za grajenje visoko kakovostnega elektronskega poštnega seznama
Trik je v tem, da potrošnike vprašate za vpis na seznam ob vsaki priložnosti, ki se ponudi. Tukaj je nekaj načinov, kako najti nove naročnike in kako zgraditi boljšo in močnejšo listo.
Potrošnike vprašajte za vpis na vašo listo na spletu, kot tudi izven njega. Naj bo zabavno in preprosto.Postavite komponento “Pridružite se mojemu e-poštenemu seznamu” na vašo spletno stran in dodajte zraven povezavo do samega arhiva.
Vaš e-poštni seznam oglašujte na vašem blogu, na profilih socialnih medijev, na Facebooku, Twitterju ipd. Seveda zraven dodajte povezave do arhivov, tako da si bodo lahko potencialni naročniki ogledali, kaj zamujajo.
Pri blagajni ljudem razdelite natisnjene različice prijavnic na vaš seznam in mikavne izvode nekaterih preteklih številk novičarskih okrožnic.
Vključite povezavo do prijave na seznam tudi na vaših poslovnih karticah in drugih oblikah tiskanih medijev. Pripravite tekmovanje za vaše uslužbence in člane vaše ekipe ter jih tako spodbudite k iskanju novih naročnikov. Novim naročnikom lahko ponudite posebne ugodnosti ali kupone.Dajte potrošnikom možnost, da si izberejo področja, ki jih zanimajo. Na tak način jim boste lahko pošiljali zgolj točno izbrane vsebineNaročnikom ob vpisu na seznam pošljite pozdravno sporočilo. To priložnost izrabite za informiranje potrošnikov o tem, kaj lahko od seznama pričakujejo in kako pogosto bodo prejemali sporočila.
Preglejte zgoraj navedene nasvete in pomislite, če morda ne zamujate enkratne priložnosti, kako do izgradnje večjega e-poštnega seznama. Morda obstajajo celotni segmenti vašega tržišča in občinstva, ki ostajajo nedotaknjeni. Ne boste vedeli, če so zainteresirani, dokler jih ne boste vprašali.