
Starbucks izkorišča prednosti socialnih medijev.
Pod drobnogled so vzeli
več kot deset družbenih medijskih kanalov, vključno s Twitterjem, z blogi, s forumi
in socialnimi omrežji kot je Facebook ter pripravili seznam, na katerem boste našli
razvrščenih kar sto zaščitnih znamk.
Starbucks je s 127 točkami osvojil krono
in se povzpel na najvišjo stopničko. Lestvica desetih najboljših pa izgleda
takole:
1. Starbucks (127)
2. Dell (123)
3. eBay (115)
4. Google (105)
5. Microsoft (103)
6. Thomson Reuters (101)
7. Nike (100)
8. Amazon (88)
9. SAP (86)
10. Tie – Yahoo!/Intel (85)
Poročilo razvršča posamezne znamke v eno izmed štirih kategorij, odvisno od
števila socialnih medijskih kanalov, pri katerih znamka participira. Študija
trdi, da obstaja korelacija med zavezo s socialnimi mediji in večanjem dohodka,
v trditev pa lahko hitro podvomimo, saj so najmočnejše znamke jasno tudi
najbolj zavezane.
Vir: TechCrunch
Top 100: seznam