Kickstarter nam je vse bližje in bližje!

Priljubljena crowdfunding platforma Kickstarter se nam je z 21. oktobrom močno približala. Odslej je namreč sodelovanje na Kickstarterju omogočeno tudi državljanom Danske, Norveške, Švedske in Irske.
Kickstarter nam je vse bližje in bližje!

Kickstarter nam je vse bližje in bližje!

Še nekaj mesecev nazaj je bilo sodelovanje na Kickstarterju omogočeno le posameznikom s prijavljenim stalnim bivališčem v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi, Avstraliji in Novi Zelandiji, kasneje so ustvarjalci priljubljene crowdfunding platforme sodelovanje omogočili še Nizozemcem, po novem, od 21. oktobra dalje, pa lahko projekte prijavijo tudi prebivalci Danske, Norveške, Švedske in Irske

Navdušeni oznanjamo, da bo od sedaj dalje sodelovanje na Kickstarterju omogočeno tudi Skandinavcem in Ircem, ki veljajo za ene najbolj kreativnih družb na svetu,” se glasi zapis, ki je bil pred nekaj urami objavljen na spletni strani Kickstarterja. “Z zanimanjem pričakujemo nove inovativne projekte, ki so jih prebivalci teh držav pripravili za nas,” je še zapisano.

Kaj to pomeni za Slovence?

Dejstvo je, da mnogim posameznikom iz številnih držav sveta, tudi slovenskim, še vedno veliko oviro za zbiranje sredstev na Kickstarterju predstavlja pogoj, da morajo imeti prijavljeno stalno bivališče v eni izmed zgoraj naštetih držav. 

Večina posameznikov se pri tem poslužuje različnih rešitev, kot je na primer ta, da za pomoč zaprosijo svoje sorodnike ali znance, ki prebivajo v omenjenih državah. Širjenje Kickstarterja v Skandinavijo in na Irsko bo tako vsaj nekoliko omililo ta problem. 

Kateri so še drugi pogoji za odprtje Kickstarter kampanje?

Poleg stalnega prebivališča v omenjenih državah pa je potrebno izpolnjevati še nekatere druge pogoje, v kolikor želimo svoj projekt prijaviti na Kickstarter. Poglejmo si, katere.

  • Oseba, ki bo prijavila projekt na Kickstarter, mora imeti odprt transakcijski račun, kreditno ali debetno kartico in veljaven osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica ali potni list) ter mora biti starejša od 18 let.
  • Cilj zbiranja sredstev mora biti jasno določen in znotraj naslednjih kategorij: umetnost, komedija, ples, dizajn, moda, film, hrana, igričarstvo, glasba, fotografija, založništvo, tehnologija, teater.
  •  Denarnih sredstev ni dovoljeno zbirati za dobrodelne namene, kampanje ozaveščanja ljudi in zasebne namene.

Preberite več o Slovencih in množičnem financiranju >> 

Potrebno je vedeti, da sodelovanje na Kickstarterju ni povsem brezplačno. V kolikor je projekt uspešno izpeljan, Kickstarter za nagrado obdrži 5 odstotkov zbranih sredstev, upoštevati pa je potrebno tudi dodatne stroške pri procesiranju plačil, ki običajno znašajo od 3 do 5 odstotkov zbranih sredstev.

Vir: Kickstarter

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje