Klik prevare na Facebooku

V letošnjem letu Facebook načrtuje povečanje svojih prihodkov na 550 milijonov dolarjev, kar je skoraj dvakrat več kot v letu 2008. Večji del prihodkov dobi od majhnih oglaševalcev, ki pa se v zadnjem času pritožujejo zaradi klik prevar, s katerimi se soočajo na strani.
Klik prevare na Facebooku

Tudi na facebooku niste varni pred goljufijami.

Na spletni strani WickedFire je mogoče prebrati različne pritožbe oglaševalcev, ki se nanašajo na preveliko število s strani Facebooka prikazanih klikov na njihove oglase, saj z drugimi programi za sledenje, kot sta Prosper202 in Apache logs, zaznajo kar za 20 do 100 odstotkov manjše število klikov.

V tem primeru ne gre za standardne klik goljufije, kljer je prikazano večje število klikov od dejanskega in s katerimi se oglaševalci soočajo že dalj časa, saj Facebook  evidentira in oglaševalcem tudi zaračuna za klike, ki sploh niso nikjer zabeleženi.

Stanje se po mnenju nezadovoljnih oglaševalcev ne izboljšuje, zato so nekateri že prekinili sodelovanje s Facebookom in menijo, da bi bilo potrebno tudi pravno ukrepati.

Na Facebooku so bili do nedavnega do problema precej brezbrižni, čeprav pravijo, da so se problema lotili in že izvajajo ustrezne ukrepe.

 

Vir: TechCrunch

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje