Klik prevare na Facebooku

V letošnjem letu Facebook načrtuje povečanje svojih prihodkov na 550 milijonov dolarjev, kar je skoraj dvakrat več kot v letu 2008. Večji del prihodkov dobi od majhnih oglaševalcev, ki pa se v zadnjem času pritožujejo zaradi klik prevar, s katerimi se soočajo na strani.
Klik prevare na Facebooku

Tudi na facebooku niste varni pred goljufijami.

Na spletni strani WickedFire je mogoče prebrati različne pritožbe oglaševalcev, ki se nanašajo na preveliko število s strani Facebooka prikazanih klikov na njihove oglase, saj z drugimi programi za sledenje, kot sta Prosper202 in Apache logs, zaznajo kar za 20 do 100 odstotkov manjše število klikov.

V tem primeru ne gre za standardne klik goljufije, kljer je prikazano večje število klikov od dejanskega in s katerimi se oglaševalci soočajo že dalj časa, saj Facebook  evidentira in oglaševalcem tudi zaračuna za klike, ki sploh niso nikjer zabeleženi.

Stanje se po mnenju nezadovoljnih oglaševalcev ne izboljšuje, zato so nekateri že prekinili sodelovanje s Facebookom in menijo, da bi bilo potrebno tudi pravno ukrepati.

Na Facebooku so bili do nedavnega do problema precej brezbrižni, čeprav pravijo, da so se problema lotili in že izvajajo ustrezne ukrepe.

 

Vir: TechCrunch

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje