
Priprava na dogodke, namenjeni mreženju, se začne že doma (Vir slike: Jernej Kokol).
Pristop do oseb, ki se udeležijo dogodkov, namenjenih mreženju, naj bo čim bolj naraven in prijeten, svetuje Matej Golob iz podjetja 30Lean: »Tako bomo najbolj sproščeni in tudi sprejemljivi za drugo stran.« A mreženje se začne že prej – doma, ko se je na dogodek priporočljivo pripraviti. »Če je kje objavljena lista prisotnih, je vedno pametno investirati nekaj časa in pogledati LinkedIn profile oseb, ki bodo na dogodku,« pravi Igor Panjan iz Datafy.it, ki se prej pripravi in lažje identificira potencialne sogovornike, in sicer, da preveri, s čimer se oseba ukvarja, poišče še kakšno zanimivo informacijo, ki mu pomaga začeti s pogovorom.
Panjan sicer z ekipo razvija mobilno aplikacijo Datafy Personal Assistent, ki nam bo na tovrstnih dogodkih v precejšnjo pomoč, saj bomo prek narejene fotografije dobili postrežene LinkedIn profile oseb, ki jih bomo na fotografiji zajeli. Več v prispevku Ekipa Datafy.it: Jeseni bomo zmagali!
Za dogodke pripravite pravo malo predstavitev
Priprava zaobjema tudi pripravo kratke in jedrnate predstavitve podjetja oziroma projekta. Pri Bisnode, ki organizira mesečna srečanja Bisnode Speed Networking, ki udeležencem daje možnost mreženja in spoznavanja novih potencialnih partnerjev na strukturiran način, ravno zato udeležence spodbujajo, da pripravijo posebne ponudbe svojih storitev, »ki so časovno omejene in namenjene le za udeležence mreženja, saj si s tem zagotovijo konkurenčno prednost in delujejo organizirano«. S pripravo pa se naučijo tudi, kako v le nekaj minutah predstaviti sebe, podjetje ali projekt.
Družite se s čim manj poznanimi ljudmi, spoznajte nove
»Če grem na takšne dogodke na slepo, se držim pravila, da se ne družim preveč z ljudmi, ki jih že poznam, ampak skušam spoznati čim več novih ljudi,« poudari Panjan, ki je bil že večkrat prisoten na Bisnodovih dogodkih. Opisuje jih kot intenzivne dogodke »s fenomenalnimi rezultati«.
Bisnode: okoli tretjina udeležencev izpelje neke vrste poslovnega sodelovanja
»S pomočjo naših Bisnode Speed Networking dogodkov je 36 odstotkov udeležencev po srečanju izpeljalo neke vrste poslovnega sodelovanja, zato je pomembno, da že na prvem srečanju udeleženci postavijo temelje za nadaljnje sodelovanje,« pravijo pri Bisnode, ki svojim udeležencem priporočajo, da »se takoj po končanem mreženju povežejo prek elektronske pošte ali LinkedIna in tako izmenjajo kontakte« ter s tem pokažejo neko mero zavzetosti. Golob dodaja, da je pri pisanju tovrstnih sporočil dobro dodati še, kje smo se spoznali.
Vizitka in oči na peclje, zvečer pa na LinkedIn
Prav za potrebe poznejšega povezovanja med »obvezno« opremo na tovrstnih dogodkih spadajo tudi vizitke. »Vse, kar ljudje odnesejo iz takšnih dogodkov, kjer spoznaš ogromno število novih ljudi in imaš na koncu dneva glavo polno informacij, je vizitka. Vizitko lahko zvečer v miru primeš v roke, odpreš LinkedIn in se povežeš,« svetuje Panjan, ki obenem prizna, da ima veliko težavo s pomnjenjem imen. Poskusil je celo vrsto tehnik, a mu za zdaj še nobena ni pomagala. Zato osebo vedno prosi za vizitko, med pogovorom pa, v primeru, da mu iz misli pobegne ime, pogleda na vizitko. »To naredim trikrat in si tako zapomnim ime,« doda v smehu.
Ste spoznali vsaj tri nove ljudi?
»V smislu navezovanja stikov je od tri do pet novih povezav že v redu,« odgovarja Golob, koliko ljudi v povprečju je zadovoljivo spoznati na enem poslovno obarvanem dogodku. »Odstotek ljudi, ki so pozneje relevantni za posel, pa je odvisen od posla, v katerem smo in od dogodka, na katerem smo.«