
Olajšajte si komuniciranje z udeleženci kongresnih dogodkov (slika: sxc.hu).
Posredujte udeležencem kongresnih dogodkov prave informacije ob pravem času
Vprašanje, ki se poraja, je: ali je moč (in kako) uporabiti potencial mobilne tehnologije za napredno komuniciranje z udeleženci kongresnih dogodkov?
Odgovor je “da”, saj se je na podlagi raziskav o potrebah in zahtevah udeležencev izkazalo, da si le-ti želijo hitrega in enostavnega obveščanja o poteku kongresnega dogodka. Njihove potrebe in zahteve po informacijah pa je možno zadovoljiti z uporabo mobilne tehnologije.
Pri vpeljavi mobilne tehnologije na novo področje morate paziti, da se upoštevajo potrebe in navade bodočih uporabnikov, saj mora rešitev le-tem nuditi dodano vrednost in ne sme predstavljati bremena za uporabnike, kajti hitro se lahko zgodi, da se bodo izogibali uporabi rešitve.
Za potrebe kongresne dejavnosti se je izkazala kot najprimernejša rešitev mobilni portal, na katerem bi bile na voljo vse vsebine, ki jih udeleženci kongresnih dogodkov potrebujejo. Gre za spletne strani, prilagojene mobilnemu telefonu, ki med vsebino ne vključujejo odvečnih elementov, ki zmanjšujejo preglednost in povečujejo čas nalaganja spletne strani. Ključno je, da se prikazujejo bistvene informacije, ki zadevajo uporabnika.
Uporaba mobilnega telefona pri komuniciranju z udeleženci kongresa
Uporabnik se z mobilnim pregledovalnikom spletnih strani poveže na mobilno spletno stran kongresnega dogodka, ki mu posreduje navigacijske možnosti. Z izbiro določene povezave se uporabnika preusmeri do želenih vsebin (hotel, dogodek, vodič po mestu in vabila na ob-kongresne dogodke).
Informacije potekajo dvosmerno: od uporabnika in do uporabnika. Do uporabnika prihajajo želene informacije, obvestila preko SMS sporočil in datoteke, ki jih želi prenesti na svoj mobilni telefon. Uporabnik lahko pošilja naslednje informacije in s tem vpliva na prikaz vsebin: določanje svoje lokacije (pri usmerjanju do hotela, navigacija po mestu, točke zanimanja – POI), nastavitev želenih obvestil (obveščanje o pričetku predavanj) in dodajanje vsebin med priljubljene vsebine.
Vaše podjetje lahko z mobilnim portalom pridobi nov trženjski kanal, preko katerega lahko oglašujejo ob-kongresno ponudbo, npr. oglaševanje restavracij v okolici kongresnega dogodka.
Mobilna tehnologija bi v kongresno dejavnost prinesla nov veter, ki bi napolnil jadra kongresne dejavnosti s konkurenčno prednostjo in tehnološko naprednostjo.
Vir: Marko Marn, univ. dipl. ekon.