Lahko morska zvezda prepreči smrti v žgočih avtomobilih?

Vsako leto lahko beremo o smrtih otrok, ki so jih starši (ne)namenoma čakati v avtomobilih, medtem ko so oni pohiteli po opravkih. Smrt je zaradi hipertemije pravzaprav neizogibna in glede na število smrti se pojavlja vprašanje, kako lahko tehnologija reši življenja.
Lahko morska zvezda prepreči smrti v žgočih avtomobilih?

Starfish, izdelek 26-letnega Američana (Vir slike: YouTube).

Primeri, ko so starši pozabili otroke v avtomobilih, ki so se dobesedno topili na žgočem soncu, se prepogostokrat pripetijo. Otroci, zaklenjeni v avtomobil, so po več urah čakanja na varen objem izgubili življenje. Morda pa obstaja način, kako preprečiti tovrstne tragedije – Starfish, morska zvezda, ki bi lahko bila učinkovit odgovor na to. Zasnoval jo je 26-letni Matthew Sheets.

Če ne prikliče starša, pa nujne kontakte

Starfish je v prvi vrsti finančno dostopna – za 36 funtov. Kako deluje? Gre dejansko za senzor, ki ga je možno prek Bluetooth povezave povezati z našimi pametnimi telefoni. Ko se senzor sproži, starš prejme obvestilo na svoj pametni telefon. V kolikor starš ne opazi obvestila na telefonu, Starfish v roku petih minut pošlje obvestilo vsem kontaktom, ki jih je lastnik določil v primeru nuje.

Vsakih devet dni umre en otrok

Sporočilo bo starš prejel, če se nahaja dlje kot šest metrov od senzorja oziroma otroka. »V ZDA v povprečju vsakih devet dni v žgočem avtomobilu umre otrok. S Starfish želimo, da ne bo več smrti,« pravi Sheets.

Ker podobne naprave ni bilo, se je sam lotil razvoja

Sheets, ki je pred štirimi meseci postal očka, se je spraševal: »Kot novopečenega očeta me strašijo novice o smrti dojenčkov, ki so jih starši pustili v avtomobilih. Vprašal sem se, kako, zakaj, kaj lahko naredim?« Podobne naprave ni našel, zato se je sam lotil razvoja in tako je nastal Starfish. »Ko Starfish postaviš v otrokov sedež, se avtomatsko združi s tvojim pametnim telefonov, ki prejema obvestila.«

Uspešna kampanja na Kickstarteju

»Meni tehnologija predstavlja način, kako reševati življenja. Starfish je preprost način, kako preprečiti takšne tragedije.« Kampanja na Kickstarterju je bila uspešno izvedena, saj je zastavljeni cilj 15 tisoč dolarjev presegla za dobrih 2 tisoč dolarjev.

Oznake:, , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje