
Povežite se s stranko na čustveni ravni
Pridobitev lojalnosti in zaupanja strank je ena izmed najtežjih nalog v poslovanju. Dejstvo je, da ključna elementa temeljita na čustvih, zato je pametno razmisliti kaj naša znamka ponuja stranki na področju funkcionalnosti in kaj ji nudi na področju čustev (srečo, veselje…). Torej pomembno je, da se s stranko povežemo na čustveni ravni.
Lojalne stranke le redko primerjajo izdelke in premišljujejo o odstopanjih v ceni. Dostikrat so zaradi lojalnosti znamki pripravljene odšteti celo več denarja. Zavedati se moramo, da so stranke pri nakupu racionalne, vendar pa tudi čustvene, torej kombinacija obojega in skoraj nikoli niso samo racionalne ali samo čustvene.
Dobro je, če že pri izbiri imena firme uporabimo besede, ki nakazujejo na čustveno zadovoljitev, v ta namen lahko uporabimo tudi dodatni naziv. Pri promocijskih izdelkih je pomembno, da uporabljamo barve, ki bodo v strankah vzbudile čustva na podlagi katerih želimo, da se stranke povežejo z znamko. Barve so eden najpomembnejših vidikov iz katerih lahko vplivamo na čustva. Pri uporabi izbranih barv bodimo konsistentni.
Vir: Small Business