
Marketinške strategije, ki jih morate nehati uporabljati takoj. (Vir slike: sxc.hu)
Predstavljamo vam nekaj marketinških strategij, ki jih morate prenehati uporabljati še letos:
Preveliko zanašanje na QR kode
V letih 2010 in 2011 se je veliko pričakovalo od QR kod, vendar se je v preteklem letu izkazalo, da to ne bo hit. Problem QR kod je namreč v tem, da zahtevajo preveč korakov in le malokrat rešijo problem.
SEO temelječ na ključnih besedah
Leta 1996, ko se je začel uveljavljati SEO, je veliko podjetnikov posvetilo ogromno časa izbiri pravih ključnih besed. To je bilo pomembno zaradi merjenja učinkovitosti posameznih ključnih besed glede na umestitev na lestvici iskanih besed. Časi so se spremenili in Google je postal pametnejši. Danes algoritem temelji predvsem na vsebini vaše spletne strani in manj na ključnih besedah.
Ustvarjanje besedila zaradi besedila samega
Trženje s pomočjo vsebinskega marketinga (ang. content marketing) je nov izraz za ustvarjanje prepoznavnosti na spletu. Žal je tako, da ustvarjanje zanimive in kvalitetne vsebine zahteva veliko vloženega truda in denarja, zato se veliko podjetnikov zateče k najemu nekvalificiranih piscev. Vsebina, ki jo nato objavljajo podjetja na svojih spletnih straneh ali blogih, je posledično dolgočasna in sama sebi v namen – obiskovalcu ne ponudi nobene dodane vrednosti.
Izogibanje testiranju promocijskih spletnih strani
Veliko podjetnikov se odloča za brezplačne ali poceni oblike promocijskih spletnih strani (ang. landing page), ki ne ponujajo povratnih informacij – te pa so še kako pomembne.
Neupoštevanje personalizacije
Uporaba iste spletne vsebine, sporočil in elektronske pošte za še tako raznoliko ciljno skupino je zastarela strategija. Študije so namreč pokazale, da segmentiranje seznamov elektronskih naslovov uporabnikov in uporaba osebnega ciljanja glede na obnašanje potrošnikov drastično izboljša konverzijo.
Preberite si članek 7 zlatih pravil marketinga
Nerazumevanje moči marketinških video vsebin
Video vsebina je najbolj privlačen način za posredovanje zgodbe – ljudje si ga namreč zapomnijo bolj kot besedilo ali avdio posnetek. V kolikor se še niste podali v ustvarjanje marketinškega videa, je 2013 pravi čas za to.
Nepristne kritike in kupovanje oboževalcev
Včasih je bilo kupovanje všečkov, pozitivnih kritik in fanov učinkovito, vendar so od takrat potrošniki že postali pametnejši.
Najemanje podjetij, da vas zastopajo na družbenih omrežjih
Plačevanje tretji osebi, da vas zastopa na družbenih omrežjih, je popolnoma nesprejemljivo. Danes je že veliko podjetij oblikovalo notranje oddelke za tovrstno komunikacijo.
Kupovanje elektronskih naslovov
V kolikor mislite, da boste kupili seznam elektronskih naslovov, posledično dobili veliko kvalitetnih naslovov in odlično konverzijo, se motite.
Vir: imediaconnection.com
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!