Mimice in Dškatla uresničujeta svoje podjetniške ideje

Mimice in Dškatla sta zmagovalki pilotne izvedbe programa Ferfl, ki sta se kasneje vključili tudi v Ferflov socialno podjetniški inkubator in sedaj aktivno uresničujeta in realizirata svoje podjetniške ideje v co-working prostoru DPlaca.
Mimice in Dškatla uresničujeta svoje podjetniške ideje

Mimice, unikatne igrače iz recikliranega materiala

V DPlacu trenutno deluje ter razvija svoje družbeno odgovorne ideje na različnih področjih že kar nekaj ekip. Ob močnem podpornem okolju Ferfla, v katerem delujejo že zadnjih nekaj mesecev, so tako Mimice kot Dškatla dobili ogromno novih idej in zagona za razširitev svoje zgodbe.  Mimice so unikatne igrače za otroke iz recikliranega materiala, Dškatla pa skriva v sebi namige za kvalitetno preživljanje prostega časa.

Mimice

Pobudnika ideje, Marija Magdalena Szmatuła Černe in njen partner Jošt, sta po obiskovanju Ferfl podjetniške šole ustanovila Zavod Mimi in Jojo ter vzpostavila sodelovanje s številnimi drugimi organizacijami. Igrače ustvarjajo pridne roke šivilj iz ranljivih skupin (invalidi, migranti, težje zaposljivi). Vzpostavljanje sodelovanja z drugimi organizacijami in potek dela je zahteven proces, saj gre za izdelavo izdelkov, ki morajo biti narejeni zelo kvalitetno, zato se je potrebno dobro uskladiti in razumeti medsebojna pričakovanja. Osebe, ki šivajo Mimice rabijo tudi nekaj časa, da se navadijo na to delo, in da je končni izdelek takšen kot mora biti. Sodelovanje Mimic z organizacijama Želva in Zadruga E3, oboje zaposlujeta invalide, je že v polnem zagonu, poteka pa tudi vzpostavitev sodelovanja z Društvom Projekt Človek iz Škofje Loke (bivši odvisniki) in Razkrite Roke z Jesenic (migrantke).

Dškatla

Pobudnika ideje Dškatla, Mateja in Primož Dobovšek, sta skozi sodelovanje v Ferflu spoznala, da lahko idejo razvijeta in da je zanimiva tako za potrošnike kot tudi za strokovnjake iz področja podjetništva. Gre za naročniško škatlo, ki enkrat mesečno prispe na dom družine, v njej pa se skrivajo različni namigi za kvalitetno preživljanje prostega časa. Od zmage dalje sta pobudnika pripravila prvo Dškatlo – naredila celostno grafično podobo, pripravila vsebino Dškatle in dobavila celoten material, pripravila navodila za vse aktivnosti, začela s promocijo in jo dala v testiranje družinam. Zdaj potekajo prvi intervjuji o uporabi Dškatle in odzivi so dobri. V pripravi je junijska izdaja Dškatle, vsebina pa se redno prilagaja potrebam in trendom trga. Dškatla enkrat mesečno prispe na dom, v njej pa se skrivajo namigi za kvalitetno preživljanje prostega časa.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje