Najem sedeža kot odlična poslovna priložnost

Najem sedeža kot odlična poslovna priložnost (Vir slike: Pixabay.com)

Najem sedeža kot odlična poslovna priložnost

Morda se izbira sedeža podjetja na prvi pogled ne zdi kot izjemna poslovna priložnost. Gre preprosto za formalnost, ki se zahteva že ob ustanovitvi podjetja. A to mišljenje je zmotno - dober poslovnež bo na vsakem koraku iskal možnosti, ki mu lahko prinesejo boljši poslovni uspeh.
Najem sedeža kot odlična poslovna priložnost

Najem sedeža kot odlična poslovna priložnost (Vir slike: Pixabay.com)

Zato se bo tudi izbiri naslova za svoje podjetje posvetil premišljeno in z ozirom na pričakovane koristi. Najprej pa je treba poznati razpoložljive možnosti.

Možnosti izbire sedeža podjetja

Najbolj preprosto je sedež podjetja registrirati kar tam, kjer podjetje v začetku posluje. Za mnoga nova podjetja je to domači naslov ustanovitelja. Ta rešitev je enostavna in tudi cenovno ugodna, a ne prinaša posebnih poslovnih prednosti.

Alternativa, ki bo ambicioznim podjetnikom bolj zanimiva, je najem sedeža. Tu lahko hitro najdemo prednosti, ki jih ta prinaša. Z najemom sedeža podjetja nismo več omejeni na kraj, kjer prebivamo, temveč lahko naslov do neke mere poljubno izberemo. Seveda obstajajo omejitve, a tudi pri upoštevanju teh se izkaže, da je najem sedeža lahko odlična poslovna poteza.

Prednosti najema sedeža

Glavna prednost najema sedeža podjetja je seveda ta, da lahko poljubno izberete kraj, ki bo predstavljal vaše podjetje. Prednosti so očitne, posebej za nova podjetja, ki še niso uveljavljena na trgu – sedež v uglednem kraju doda ugled tudi podjetju, okrepi verodostojnost in zbuja zaupanje pri strankah in poslovnih partnerjih.

Druga prednost pa je ta, da lahko na ta način svoje podjetje približate strankam oziroma partnerjem. Posebej to velja za poslovneže, ki poslujejo na geografsko omejenem območju. Namesto da bi njihovo podjetje delovalo na daljavo, se lahko s spretno izbranim sedežem približa strankam, četudi najem sedeža morda ne zagotavlja vseh prednosti, ki bi jih dobili na primer z najemom ali nakupom fizičnih poslovnih prostorov. S to primerjavo se na koncu izkaže še ena, a zelo pomembna prednost – cena.

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki