
Google ima največji doseg pri nas.
Projekt RIS, ki poteka v okviru Fakultete za družbene vede, je oktobra lani opravil telefonsko raziskavo o obiskanosti spletnih strani.
Na prvem mestu je še vedno Google, ki doseže (oziroma ga obišče) 84 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta, kar je okoli 930.000 uporabnikov interneta. Sledi mu najdi.si, ki doseže 75 odstotkov mesečnih uporabnikov, na tretjem mestu pa je 24ur.com (60 odstotkov).
Na četrtem mestu je Microsoft (53 odstotkov), sledi mu Bolha (44 odstotkov) in spletne strani Siola, Yahoo in YouTube (novinec med prvih 10), ki jih (vsako od njih) obišče 38 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta. Strani RTV Slovenija obišče 35 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta. Na desetem mestu je še en novinec novinec v druščini – Wikipedia, ki ima doseg 33 odstotkov slovenske spletne populacije.
Glede na prejšnje merjenje je Google svojo prednost pred najdi.si povečal le za malenkost. Absolutna obiskanost vseh osmih spletnih strani, ki so v raziskavi že sodelovale, se je povečala.
Število internetnih uporabnikov je v obdobju od leta 2006 do 2007 naraslo iz 950.000 na 1.040.000 (RIS). Statistični urad pa ponuja nekoliko drugačne podatke za enako obdobje: in sicer rast iz 900.000 na 927.000.
Omeniti velja tudi dejstvo, da so pri Googlu združene vse njegove
strani (tudi Gmail) podobno je tudi pri Microsoftu, kar morda nekoliko
poveča število uporabnikov (najdi.si nima svojega sistema za
elektronsko pošto).
Vir: RIS