Najvrednejša znamka na svetu je Apple

Na letošnji lestvici najvrednejših blagovnih znamk ameriškega svetovalnega podjetja Interbrand ponovno vodi Apple. Vreden naj bi bil 118,9 milijarde dolarjev, na drugem mestu mu sledi Google, ki je ocenjen na 107,4 milijarde evrov.
Najvrednejša znamka na svetu je Apple

Apple je pred kratkim predstavil nov iPhone (Vir slike: apple.com)

Vrednost blagovne znamke Apple se je od lani povečala za 21 odstotkov, vrednost Googla pa za 15 odstotkov. Po oceni analitikov svetovalne družbe Interbrand si je Apple svoj vodilni položaj prislužil s svojo drznostjo, storitvijo Apple Pay, dolgo pričakovano pametno uro Apple Watch in novima iPhonoma. Apple je sicer že na lanski Interbrandovi lestvici s prestola vrgel Coca Colo, ki je kot najvrednejša znamka kraljevala 13 let, zdaj pa končala na nehvaležnem tretjem mestu.

Interbrand ocenjuje svetovne blagovne znamke na podlagi njihove finančne moči, vpliva na odločitve potrošnikov in prihodkovnega potenciala. Dejstvo, da sta vodilni znamki presegli magično mejo 100 milijard dolarjev, kaže na to, da sta zares močni, komentirajo pri Interbrandu, kjer lestvico pripravljajo že od leta 1974, a se je šele tokrat prvič zgodilo, da je bila katera od blagovnih znamk ocenjena na več kot 100 milijard dolarjev.

Najstnike Apple Watch ne zanima >>

Med 100 znamkami na lestvici je sicer kar 13 tehnoloških, ki večinoma zavzemajo najvišja mesta. Med najvrednejšimi znamkami so sicer še: IBM, Microsoft, General Electric, Samsung, Toyota, McDonald’s in Mercedes-Benz. V enem letu so vrednost svojih blagovnih znamk najbolj povečali Facebook (za 85 odstotkov na 11,3 milijarde evrov), Amazon (za 25 odstotkov na 23,2 milijarde evrov) in Volkswagen (za 23 odstotkov na 10,8 milijarde evrov).

Na letošnjo lestvico je prvič uvrščena tudi kitajska blagovna znamka Huawei. Telekomunikacijski gigant, ki je tretji največji svetovni proizvajalec pametnih telefonov, zaseda 94. mesto na lestvici, a postaja ena vodilnih znamk v sektorju informacijskih tehnologij in komunikacij.

Interbrandova lestvica TOP 10 najvrednejših blagovnih znamk: 

1. Apple 118,9 milijarde dolarjev +21 %
2. Google  107,4 milijarde dolarjev +15 %
3. Coca Cola 81,5 milijarde dolarjev +3 %
4. IBM  72,2 milijarde dolarjev -8 %
5. Microsoft  61,2 milijarde dolarjev +3 %
6. General Electric 45,4 milijarde dolarjev -3 %
7. Samsung 45,4 milijarde dolarjev +15 %
8. Toyota  42,4 milijarde dolarjev +20 %
9. McDonald’s 42,2 milijarde dolarjev +1 %
10. Mercedes-Benz 34,3 milijarde dolarjev +8 %

Celotna lestvica >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje