Nasveti pri oglaševanju za poročne fotografe

Profesionalna poročna fotografija je čedalje bolj priljubljena in iskana. Predstavljamo vam nekaj trženjskih idej, ki res delujejo.
poročna fotografija

poročna fotografija

Običajno oglaševanje prek revij in časopisov je v tem primeru običajno neučinkovito, zato ni vredno vlagati denar v to. Veliko bolje se je posluževati naslednjih opcij.

Promocija prek socialnih omrežij

Poročna fotografija se lahko oglašuje prek Facebooka, Twitterja, Pinteresta, Instagrama, Snapchata in tako dalje, kar je zaradi velike obiskanosti teh strani zelo uspešna metoda. Edina stvar, na katero morate pri tem paziti je, da ne zapravite preveč časa po nepotrebnem na teh spletnih straneh, saj je prisotnih veliko distrakcij, ki vas hitro odvrnejo od namena in z njimi porabite preveč dragocenega časa.

Pisanje bloga

Če imate svojo spletno stran o poročni fotografiji, je zelo pomembno, da ste na njej aktivni in redno objavljate nove prispevke. Na tak način bo Google vedel, da je vaša spletna stran aktivna. S tem vam dodeli tudi boljšo oceno in vas višje rangiral. Predstavljajte si, da pridete na spletno stran , kjer že mesece ni bilo nobenih novih prispevkov. V tem primeru se lahko opravičeno sprašujete, če podjetje sploh še posluje na tem področju. Dobro je, da na spletni strani pokažete nekaj najboljših poročnih fotografij, ki ste jih posneli in bi lahko pritegnile potencialne stranke. Seveda je pomembno tudi, da se objavljeni prispevki nanašajo na dejavnost, s katero se ukvarjate oziroma so z njo vsaj delno povezani. Pametno se je posluževati tudi optimizacije spletne strani, da se bo vaša spletna stran uvrščala čim višje med zadetki v iskalniku.

Lista zadovoljnih strank

Pametno se je povezati z ljudmi, ki so že koristili ponudbo vaših poročnih fotografij in bili zadovoljni z njimi. Pridobite njihove maile in jih obveščajte o novostih, posebnih ponudbah, ohranite kontakt z njimi. Ti ljudje so neprecenljivi, saj se zavedajo kvalitete, ki jo ponujate. Zaradi tega obstaja večja verjetnost, da vas priporočajo tudi prijateljem in sorodnikom. Vzdrževanje stalnega stika z njimi je pri tem ključnega pomena.

Posebni bonusi za priporočila

Dobra ideja je tudi, da stalnim strankam ponudite popuste oziroma posebna darila. Dobijo jih v primeru, če vašo storitev poročne fotografije priporočajo znancem. Širjenje dobrih vesti od ust do ust je namreč eden izmed najuspešnejših potez za pridobitev novih strank.

Vir: themoderntog.com

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje