Ne, hvala, pravijo Američani Applovi uri

Težko pričakovana Applova pametna ura vzbuja številna vprašanja v zadnjem času. Bodo uporabniki prepoznali njen pomen, je cena resnično previsoka, in ali lahko Apple s prvo noviteto po smrti Steva Jobsa pritegne množice.
Ne, hvala, pravijo Američani Applovi uri

Pregrešno draga Apple Watch, za katero je treba odšteti kar 115 tisoč dolarjev (Vir slike: YouTube).

Apple Watch velja za eno najbolj težko pričakovanih napravic letošnjega leta. Ne le s strani uporabnikov, temveč tudi s strani podjetja samega. Gre namreč za prvi izdelek, ki ga je kot novost podjetje predstavilo po smrti svojega idejnega vodje.

Odzivi po predstavitvi so različni – nekateri hvalijo izdelek, menijo, da je to eden najboljših izdelkov s področja nosljive tehnologije, drugi odkimavajo. Cena je previsoka, potrošniki pa noviteti še niso dorasli.

V ta namen je nastala tudi raziskava pod taktirko novinarske agencije Reuters. Za uro, ki bo uradno na voljo konec aprila, vsaj med Američani ni veliko zanimanja. Kot kažejo podatki Reutersove raziskave, kar 69 odstotkov Američanov ne bo kupilo Applove pametne ure. Ob tem vprašanju bi bilo zanimivo poznati napovedi Appla, v kolikšnem obsegu bodo letos prodali svoj novi izdelek.

Za vzorec takšnih, ki jih Apple Watch zanima

Raziskava je potekala med 9. in 13. marcem, torej v času, ko je bila Apple Watch že uradno predstavljena, njene podrobnosti pa znane. Skoraj polovica vprašanih je za Reuters dejala, da nimajo popolnoma nobenega interesa za napravo. Med vprašanimi so našli zgolj 9 odstotkov takšnih, ki jih Applova novost zanima, medtem ko se nadaljnjih 20 vsaj malce zanima. Oglejte si kratko video predstavitev s klikom na spodnjo sliko:

YouTube

Skepticizma so pri Applu vajeni

To vsekakor ne pomeni, da je Apple Watch obsojena na poraz, še preden bi lahko zaživela. Skepticizem množice (in preostalega tehnološkega sveta) bi lahko primerjali s časom, ko je Apple predstavil iPhone, tudi ob poznejšem iPadu. Pri slednjem se je nad izdelkom čudil sam tehnološki svet, pozneje pa postal eden najbolje prodajanih izdelkov tega podjetja. Morda se množice motijo tudi tokrat. Na to stavi predvsem podjetje, saj si želi vnovičnega uspeha.

Raziskava je zagotovo veter na mlin kritikom, ki menijo, da Apple Watch ni prav nič posebnega. Da ne ponuja nič posebnega, s čimer bi se lahko razlikovala od konkurenčnih pametnih ur, ki so že na trgu. Dejali bodo, da ne ponuja nič novega (če izvzamemo dizajn), od preostalih pametnih ur pa se vsekakor razlikuje po ceni. A, če boste vprašali Applove navdušence – razlika je tudi sam proizvajalec! Tisti potrošniki, ki so jih Applove napravice popolnoma prevzele, bodo verjetno hitreje pograbili urico.

Da zanimanja za Apple Watch ni, je kazalo že oktobra lani >>

Taktika Appla: širša ponudba

Ura, ki naj bi bila sicer primerna tako za športnega in tehnološkega navdušenca ali pa za tistega, ki si želi nekakšen podaljšek Applovega pametnega telefona iPhone, očitno buri duhove. Da bi se pri Applu vendarle približali različnim potrebam, so pametno uro predstavili v treh različicah, poleg navadnega modela še športni in premijski Apple Watch Edition, ki pa bo na voljo le izbrancem, saj bo zanjo potrebno odšteti najmanj 9.200 evrov. Pametno uro Apple ponuja v dveh velikostih oziroma z dvema diagonalnima zaslonoma, 38- in 42- milimetrskim. Je bolj pestra ponudba resnično del želje po približevanju uporabnikom ali zavedanje, da se morajo z nosljivo tehnologijo, katere pomen številni potrošniki še niso prepoznali (ali pa je ne želijo), poskušati približati širši množici, da bi jo prepričali k nakupu? Mimogrede, v Applovi ponudbi je tudi pregrešno draga 18-karatna zlata različica pametne ure. Zanjo je treba odšteti vrtoglavih 115 tisoč dolarjev.

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje