
Nekaj idej za boljšo praznično prodajo. (Vir slike: sxc.hu)
1. Paket s svetlečo pentljo
Ljudje radi kupujejo že sestavljene pakete izdelkov, storitev ali kombinacijo obeh. Naredite paket lastnih produktov in jim nadenite privlačno praznično ime ter obvestite vaše stranke o praznični ponudbi. Ne pozabite predstaviti ponudbe še na socialnih omrežjih in na blogu.
2. Omogočite enostaven nakup in podarjanje
Karkoli ponujate, naj bo ponudba enostavna za nakup in podarjanje. Enostaven nakup omogočajo vrednostni boni, spletna stran z možnostjo takojšnjega nakupa, nakup preko e-pošte, socialnih omrežij ali preko vašega bloga.
3. Več podarite, več dobite
Zakaj ne bi letos delež prodaje namenili v dobrodelne namene? Izberite si najljubšo dobrodelno organizacijo in ji pomagajte.
4. Delite bogastvo in stroške
Najdite si partnerja s katerim boste strankam lahko ponudili večjo vrednost in se z njim lotite praznične promocije.
5. Neprekinjen odnos
Tudi po končani praznični akciji še ni čas za počitek. Glavni namen praznične promocije ni prodati čim več v določenem času, temveč pridobiti čim več strank, katerim boste tudi v prihodnosti prodajali svoje produkte. Zato morate poskrbeti za dober odnos in ga ohranjati.
Vir: startupnation.com