Nimate časa za nakupovanje? Pokličite Cheryl!

Keaton Row najprej potrebuje podatke o uporabnici (Vir slike: Keaton Row).

Nimate časa za nakupovanje? Pokličite Cheryl!

Tako bi se lahko glasila reklama za startup, ki ga je s prijateljico ustanovila Cheryl Han. Zase pravi, da je bila vedno tista, ki je dobila povabilo od prijateljic na nakupovalni pohod, saj ima cel kup zanimivih idej za stil.
Nimate časa za nakupovanje? Pokličite Cheryl!

Keaton Row najprej potrebuje podatke o uporabnici (Vir slike: Keaton Row).

Pet let je preživela v svetu spletnih trgovin in luksuznih dobrin, zato dobro ve, česa si ženske želijo, je prepričana. Hanova je nato skupaj s prijateljico Eleanor Mak, obe sta zaključili študij na harvardski poslovni šoli, naredila korak v tej smeri. Prepoznali sta poslovno priložnost, kako osebni stajling narediti bolj dostopen ženskam, ki dolgo časa preživijo na delovnih mestih.

Pred dvemi leti sta Hanova in Makova ustanovili Keaton Row, spletno platformo, ki združuje ženske, ki so prezaposlene, da bi nakupovale v družbi stilistov. Njuna stajling storitev je brezplačna, ponuja pa spletne nakupe nekaterih blagovnih znamk.

Kako deluje? Ob vstopu na spletno stran uporabnica odgovori na nekaj vprašanj, da sistem dobi osnovne informacije o osebnem stilu. Platformo zanimajo vzorci, barve, dolžina kril, ki jih nosi uporabnica, telesna struktura, zaposlitev, naslov, rojstni dan in podobno. Uporabnico povpraša tudi, v katerem cenovnem razredu izbira oblačila, saj na podlagi tega izbere oblačila od svojih partnerjev (Shopbop, Nordstrom, Asos in drugi). Sledijo še podatki o velikosti oblačil, čevljev, nedrčka. Uporabnica lahko nato izbira med tremi možnostmi: nasvet stilista, ogled brezplačnega kataloga in naročilo izdelkov.

Navdih za stiliste in navdih za zapravljanje

V čem sta drugačni? Poudarjata, da je prek Keaton Row delo stilista omogočeno vsem. Keaton Row je v tem času postal mešanica spletne trgovine, ki daje navdih tako stilistom kot tistim, ki želijo opraviti nakup oblačil za svoje prijatelje in družinske člane. Na platformi lahko najdemo več kot 2 tisoč stilistov.

Pa so vsi stilisti res tako dobri, da bi jim zaupali, se verjetno sprašujete. Mladenki odgovarjata: »Spodbujava vse, ki obožujejo modo, da jo preizkusijo. Ni nujno, da dobrega stilista naredi kakovost,« sta dodali za tuje medije.

Prejeli 6 milijonov dolarjev težko investicijo

Njun naslednji korak je mobilna aplikacija. Kot pravita, sta predani oblikovanju storitve, ki dela korak več kot le sodelovanje s strankami, in sicer s stilisti. Njuno željo, voljo in ambicioznost so pred kratkim prepoznali tudi investitorji, ko so v njun startup investirali kar 6 milijonov dolarjev.

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki