
Mark Zuckerberg se je uštel…
Facebook je pred nekaj dnevi lansiral nove Pogoje uporabe, ki so narekovali, da postane vsa naložena in izmenjana vsebina na profilih uporabnikov za vedno last Facebooka (četudi uporabnik stornira svoj profil v prihodnosti). Uporabniki so se temu uprli, ustanovili so tudi Facebook skupino poimenovano “People against the new TOS”, itd. Slednja je pravi mali fenomen, saj je v nekaj urah zrasla na več deset tisoč članov, danes pa jih ima prek 110.000.
Facebookov CEO, Mark Zuckerberg, se je nemudoma odzval ter na svojem uradnem blogu objavil, da so se v podjetju odločili umakniti nove in ponovno preiti na stare Pogoje uporabe. Zuckerbergov odziv je bil, citiram: “Based on this feedback, we have decided to
return to our previous terms of use while we resolve the issues that
people have raised”.
Incident kaže na neizmerno moč interneta (oziroma Facebooka) ter odličen efekt v samo nekaj dneh. Če bi šlo za nek tradicionalen poslovni model s tradicionalno hierarhijo in komunikacijskimi kanali – kako hitro bi prišlo do (vplivnega) feedbacka, odziva korporacije ter aplikacije sprememb v sistem? V dveh pičlih dneh gotovo ne…
Vir: TechCrunch