Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Jerry Yang je delničarjem ves čas nakupne sage z Microsoftom zatrjeval, da bi bila prodaja slaba za vlagatelje ter da bi bila povezava z Googlom dolgoročno boljša za družbo. Sedaj na plečih ustanovitelj in izvršni direktor nosi veliko breme, saj bo moral delničarjem dokazati prednosti, ki naj bi jih Yahoo! s partnerstvom z Googlom pridobil.
Oglaševalsko partnerstvo Google-Yahoo! potrjeno!

Bo z rezultati Yangu uspelo prepričati delničarje?

Yahoo! bo torej poleg zadetkov prek svojega iskalnika in na nekaterih lastnih straneh prikazoval Googlove posredovane oglase, vendar zgolj v Združenih državah in Kanadi. Dogovor ni ekskluziven, kar daje iskalniku možnost prikazovanja oglasov tretjih oseb.

Partnerstvo bo trajalo 4 leta, z možnostjo dvakratnega podaljšanja po 3 leta na željo Yahoo!.

Oglaševalci bodo tudi v prihodnje plačevali oglase na klik. Zaslužek ustvarjen s posredovanimi Googlovimi oglasi pa se bo razdelil med partnerski podjetji.

Podjetji sta usklajeno potrdili 3 in pol mesečni rok pred implementacijo, z namenom, da odgovorni organi raziščejo morebitne zakonske kršitve.

Dogovor naj bi po ocenah Yahooju v prvem letu ustvaril denarni tok med 250 in 450 milijoni dolarjev. Vključuje tudi možnost prekinitve s strani Googla, če oglaševanje v štirih zaporednih mesecih po desetem mesecu od implementacije ne bi prinašalo vsaj 83 milijonov dolarjev. Google si je uspel izpogajati še dodatni pogoj. Če bi v naslednjih dveh letih Yahoo! zamenjal lastnika bo morala družba Googlu plačati dodatnih 250 milijonov dolarjev. Izjema je podjetje Microsoft, ki v primeru prevzema te klavzule ne bo primorano plačati.

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje