»Ogromno ljudi ne ve, kaj točno je Kickstarter in mu tudi ne zaupa.«

Magic Planner je možno kupiti tudi prek spleta (Vir slike: Magic Planer)

»Ogromno ljudi ne ve, kaj točno je Kickstarter in mu tudi ne zaupa.«

»Verjela sem v produkt in še danes verjamem, tako da mislim, da ni problem v planerjih samih,« pravi Katarina Račič, ki se je na platformi Kickstarter predstavljala z Magic Planerjem. Kreativno obarvan planer kljub neuspešni kampanji ne bo odšel v pozabo.
»Ogromno ljudi ne ve, kaj točno je Kickstarter in mu tudi ne zaupa.«

Magic Planner je možno kupiti tudi prek spleta (Vir slike: Magic Planer)

Račičeva se je odločila, da zaradi interesa javnosti, ki ga je bilo kljub neuspešni kampanji kar precej – dobila je nekaj ponudb za oglaševanje na blogih, pri čemer so izstopali slovenski, pa povabila za objave v revijah -, da svoje 15-mesečne planerje ponudi tudi v sklopu spletne prodaje. Za to se je odločila še pred začetkom kampanje, v kateri je zbirala 12.500 kanadskih dolarjev. »Z uspešno zaključenim projektom na Kickstarterju bi bile te stvari pač lažje in bolj dostopne za izpeljat.« Zdaj pa jo skupaj z ekipo čaka malce bolj strma pot.

V spletni trgovini bo ponujala poleg Magic Planerja še šolske zvezke, notebooke, blokce in majice. »Čez približno en mesec pa bodo prišle v trgovino še druge stvari,« pove skrivnostno. Planer bo na voljo tudi v trgovini Učila, z drugimi je še v dogovorih za prodajo.

Od ideje za darilo do lastnega planerja >>

Kickstarter še vedno ni dovolj prepoznaven

Med kampanjo je spoznala tudi, da »dandanes ogromno ljudi ne ve, kaj točno je Kickstarter in mu tudi ne zaupa. Ogromno ljudi se je obrnilo na nas s prošnjo o nakazilu na TRR, ker Kickstarter pač ne omogoča vseh vrst plačila«. Izkušnja, ki jo je pridobila z ekipo, s katero ostaja tudi v post-Kickstarterskem obdobju, pomaga ji predvsem sestra, zaradi katere je sploh nastal planer, je neprecenljiva. »Če bom in sigurno bom še kdaj dala kakšen projekt na Kickstarterju, bom pa vsekakor poskrbela za bistveno več promocije.«

Ciljali na svet, največ podpore pa prejeli doma

Glede odziva je bila presenečena: »Kot rečeno, bilo je premalo promocije, zato v svetu še ni prepoznavnosti. Vendar je bil moj izdelek v prvi vrsti zasnovan in mišljen ravno za svetovni trg. Zgodilo pa se je nasprotno,« saj je ogromno odziva in pohval prejela ravno iz domovine. Zato začenjajo doma, »ostalo pa bo prišlo samo od sebe«.

V mislih že nastaja novi planer

Planerji se bodo tiskali v Kranju, cena pa bo prva dva tedna nižja, in sicer 15 evrov z vključeno poštnino. Pozneje bo višja. Ker je planer 15-mesečni (od oktobra 2015 do decembra 2016), ima še kar nekaj časa za razmislek, kako zastaviti novega. »Seveda sem že razmišljala, ideje so že pripravljene, sama izdelava pa se bo začela nekje pred novim letom. Predvsem je veliko načrtov z dodatki k planerju,« razkriva morebitne novosti.

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki