
Orodje za optimiziranje konverzij (Vir: Picjumbo.com)
To je orodje za optimiziranje konverzij (ang. Conversion Optimizer).
Katere tipe konverzij v programu Ads poznamo?
Preden pojasnimo orodje, si oglejmo, v kateri dve skupini Google deli konverzije:
- Kliki s konverzijo (ang: converted clicks): število klikov, ki so vodili do konverzije znotraj izbranega časovnega obdobja (običajno 30 dni); torej število, ki določa, koliko klikov je vodilo do enega ali več konverzij
- Konverzije (ang. conversions): skupno število konverzij.
Primer: uporabnik klikne na oglas in opravi 2 nakupa. V stolpcu kliki s konverzijami bo zabeležen en klik, a dve konverziji.
Kaj je orodje za optimiziranje konverzij (ang. Conversion Optimizer) in kako deluje?
Je orodje, ki nam pomaga pridobivati največje število konverzij glede na določen strošek na posamezen klik. Namesto na klike ali prikaze se orodje za optimiziranje konverzij osredotoča na zagotavljanje čim večjega števila konverzij.
Na osnovi preteklih podatkov o oglasni kampanji orodje samodejno poišče optimalno ceno za klik na oglas vsakič, ko uporabnik vpiše zakupljeno ključno besedo. Še vedno plačamo ceno na klik, vendar cen ne uravnavamo ročno, da dosežemo svoje cilje konverzij. Pri tem predvideva (ang. predictive analysis), katera dražba na iskalnem ali prikaznem omrežju ima največji potencial za konverzijo.
Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja
Kako nastavimo orodje v programu Ads?
Izberite oglasno kampanjo, ki je v zadnjih 30 dneh zabeležila najmanj 15 konverzij.
Kliknite na Nastavitve > Strategija ponudb > kliknite na Uredi > izberite možnost Osredotočenost na konverzije (orodje za optimiziranje konverzij)
V primeru, da kampanja ne izpolnjuje pogojev, vas bo Ads na to opozoril.
Orodje za optimiziranje konverzij
2 tipa ciljanja
Poznamo 2 tipa ciljanja z orodjem za optimiziranje konverzij: maksimalna cena na klik in targetirana cena na klik:
- maksimalna cena na klik: pomeni najvišjo ceno, ki jo je oglaševalec pripravljen plačati za konverzijo;
- targetirana cena na klik: bolj fleksibilen način obračunavanja, saj orodje cilja tudi na dražje dražbe; prednost te opcije je v ciljanju na večje število pridobitev uporabnikov, ker ni omejitve cene na klik.
Pogoj za uporabo orodja za optimiziranje konverzij
Ker za delovanje potrebuje statistiko o konverzijah, mora oglasna kampanja v določenem obdobju (običajno 30 dni) zabeležiti najmanj 15 konverzij. Google sicer uporablja celotno statistiko zabeleženih konverzij, toda večjo težo imajo nedavne številke.
Pri oglaševanju na Googlu se vse vrti okoli konverzij in stroška na konverzijo. Google nam pomaga z natančno statistiko naše kampanje, opcijami ciljanja in orodji, ki predvidevajo namesto nas. Dobri vodje oglasnih kampanj ta orodja poznajo in jih testirajo, kljub temu pa ne pozabijo na ročno upravljanje oglaševanja, ki je pogosto še vedno najbolj učinkovita metoda.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.