Osredotočite se in si poiščite bolj dobičkonosen trg

Osredotočite se in si poiščite bolj dobičkonosen trg.(Vir slike: sxc.hu)

Osredotočite se in si poiščite bolj dobičkonosen trg

V kolikor ste ravno vstopili v podjetniške vode, je oženje ciljnega trga lahko zelo težko, saj se bojite, da bi na tak način izključili nekatere morebitne stranke. Vendar sta ravno natančna opredelitev in dobro poznavanje ciljne skupine lahko zaslužna za vaš podjetniški uspeh.
Osredotočite se in si poiščite bolj dobičkonosen trg

Osredotočite se in si poiščite bolj dobičkonosen trg.(Vir slike: sxc.hu)

V kolikor ste sposobni natančno opredeliti vaš ciljni trg in njegove potrebe, boste lahko že v samem začetku ponudili trgu produkt oz. storitev, ki bo zadostila potrebam določene ciljne skupine. Na tak način boste hitro pridobili večji tržni delež in konkurenčno prednost.

Trgovina z rabljenimi igračami in otroškimi oblačili

V ZDA je mlada podjetnica v eni izmed trgovin z rabljenimi stvarmi odkrila oddelek z igračami in otroškimi oblačili. Izkazalo se je, da so si lastniki obupno želeli prodati trgovino, saj ni prinašala nobenega dobička. Mlada podjetnica je trgovino kupila in se osredotočila zgolj na igrače in otroška oblačila. Tako je v roku pol leta spremenila mrtvo trgovino v dobičkonosen start-up in odprla novo podružnico v centru mesta.

Avtomehanik

Podjetnik iz ZDA se je odločil, da bo pridobil avtomehanično licenco zato, da bo lahko kupoval stare avtomobile znamke BMW in prodajal njihove rabljene, a še vedno delujoče dele. Njegova poslovna ideja se je izkazala za zelo dobičkonosno.

Popravilo Apple računalnikov

Serviser računalnikov se je odločil, da se osredotoči zgolj na popravilo ene znamke računalnikov. Ugotovil je namreč, da je ciljna skupina lastnikov Apple računalnikov bolj zvesta enemu servisu ter, da se pri servisiranju teh računalnikov zaračunavajo višje marže.

Resnica o poslovnih idejah

Zgornji primeri prikazujejo resnico o poslovnih idejah: prava poslovna priložnost morda ni najbolj očitna. V vsaki širši kategoriji obstaja veliko niš in vaša naloga je, da jih odkrijete in preverite, ali lahko prinesejo dobičkonosen posel.

Obstaja nevarnost, da v kolikor je podjetje preveč osredotočeno, ne postane uspešno. Lahko pa si pogledate nekaj primerov, kjer so podjetja ravno zaradi osredotočenosti uspela.

Preletite seznam 10 najbolj priznanih blagovnih znamk:

1. Apple
2. IBM
3. Google
4. McDonald’s
5. Microsoft
6. Coca-Cola
7. Marlboro
8. AT&T
9. Verizon
10. China Mobile

Ta podjetja so zgradila svoj posel na eni sami besedi: osredotočenost. Samo poglejte Apple – podjetju je največji uspeh prinesel en sam produkt, iPhone (na sploh podjetje nima veliko produktov, saj jih lahko naštejemo praktično na prste – za razliko od večine drugih podjetij, ki ponujajo ali proizvajajo na stotine ali na tisoče različnih produktov).

Analizirajte svoj trg

Torej, razširite svoj posel tako, da se osredotočite na vaše področje. Analizirajte trg, na katerem ste prisotni, in ljudi, ki na tem trgu kupujejo.

Nikar se ne obremenjujte z morebitno zamujeno prodajo vsega vsem. Osredotočenost vam lahko prinese veliko bolj dobičkonosen posel.

Vir: entrepreneur

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki