
“Smartphone” oziroma pametni mobilnik ni le funkcionalno dober, ampak se ponaša tudi s čudovitim izgledom, ki privlači predvsem ženske.
V zadnjem letu se je število Američank ki uporabljajo pametne mobilnike podvojilo na 10,4 milijona uporabnic in narašča hitreje kot število moških uporabnikov. Ta trend je podoben pri prodaji iPhonov. V oktobru je bila 1 izmed 4 uporabnikov ženska, to razmerje pa se je spremenilo, in sicer že v marcu je 1 izmed 3 imetnikov iPhona ženska.
Pametni mobilniki so zdaj tudi precej cenejši, na primer za BlackBerry Pearl v ZDA odštejemo le 99 dolarjev, ob vsem pa imajo boljši dizajn. Na začetku so jih ženske uporabljale predvsem za službene potrebe, sedaj pa jih večina uporablja tudi pri organiziranju urnikov v zasebnem življenju, v času ko ga preživijo z družino in prijatelji. Velikokrat so poudarile kako jim je pametni mobilnik pomagal v stresni situaciji, s preprosto možnostjo ureditve urnika, ki so ga nato lahko posredovale partnerjem, otrokom, brez nepotrebnega nadaljnega dogovarjanja o kakšni stvari.
Glede na naraščanje zanimanja pri ženski populaciji, ustvarjalci pametnih mobilnikov pripravljajo posebne ponudbe prav zanje. K temu pripomore tudi veliko število oglasov v revijah za ženske, ki jih oglašujejo kot način življenja. Z modnimi telefonskimi torbicami in okraski, so vsekakor tudi čudovit modni dodatek, primeren za vsako žensko.