
26-letnega Roberta Sankovića in 21-letno Tino Piskač Sedej je prijateljica navdušila nad mačjim konceptom kavarne (Vir slike: CatCaffe)
Spoznala sta se pred tremi leti med počitnikovanjem v Izoli. Pravita, da sta si vedno želela ustvarjati skupaj, zato sta odločitev o skupnem poslu sprejela takoj, ko sta obiskala kavarno z mačkami na Dunaju. Tudi sama sta namreč velika ljubitelja živali.
Prijateljica ju je navdušila nad mačjo kavarno
Za idejo o mačji kavarni se morata zahvaliti prijateljici, ki je odšla v tujino in opazila tovrstne kavarne. Celoten koncept ju je tako navdušil, da sta se nemudoma odločila za odprtje podobne kavarne tudi pri nas. V CatCaffeju je trenutno pet mačk, ki sta jih izbrala sama, po karakterju in osebni presoji. Ekipe trenutno ne nameravajo razširiti.
Za nagrado Mladi podjetnik leta lahko tudi nominirate kandidatko ali kandidata po vašem izboru!
Kavarna s pravili
V kavarni, v katero večinoma zahajajo ljubitelji živali, pa veljajo tudi pravila: »Večina se drži pravil, otroke moramo dodatno opozoriti, prav tako tudi starše, saj želimo, da bi svoje otroke naučili, kako se ravna z živalmi. Tega nekateri ne razumejo, zdi se jim simpatično, vendar sladkor res ni za živali,« pravita.
Posebna pozornost, ko je ´v igri´ smetana
Obiskovalcem pravila narekujejo, naj mačk ne dvigujejo, naj pri fotografiranju ne uporabljajo bliskavice, naj jih ne hranijo in naj pazijo na smetano, saj ta ni primerna za živali. Ravno ta sladka pregreha je pripeljala do zanimive prigode, ko sta v kavarni prvič postregla kavo s smetano. Ena od mačk, ki sliši na ime Chilli, je pritekla kot »raketa, namočila glavo v smetano in vse polila«. Kavo sta zamenjala, se opravičila gospe še v imenu mačke, Chillija pa sta morala še očistiti: »Od zdaj naprej pazimo, ko je ´v igri´ smetana«.
Par s podjetniškim predznanjem
26-letni Sanković in 21-letna Piskač Sedejeva v podjetniškem svetu nista novinca: »S podjetništvom sva se spoznala že v preteklosti in v okviru študija. Imamo tudi družinsko podjetje, pekarno, kjer občasno pomagava z različnimi idejami glede novih izdelkov in širiva našo ponudbo po Sloveniji. Naše izdelke promovirava različnim gostinskim lokalom.«
Pred odprtjem lokala, v katerem boste za kavo odšteli 1,30 evra, je bil njun največji strah, ali bo ideja dobro sprejeta. Težav vendarle nimata, vanj zahaja tudi zajeten kup turistov, ki se jim zdi mačji koncept kavarne privlačen. Za promocijo lokala, ki zahteva ustrezno prilagojen prostor za štirinožne gostje in higieno na visokem nivoju, skrbita prek družbenih omrežij. Imata tudi lastno spletno stran.
Še o zasebnem in poslovnem življenju
Mladi par, ki v izboru Mladi podjetnik leta vidi možnost povišanja prepoznavnosti, se zaveda, kako pomembno je ločiti zasebno in poslovno življenje: »To ni lahko, potrebno je skleniti veliko kompromisov, sprejemati odločitve, ki so premišljene in ne reagirati impulzivno.«