Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

YouTube je predstavil plačljivo storitev Music Key, ki bo uporabnikom omogočala nemoteno poslušanje glasbe brez motečih oglasov, obenem pa bo nudila možnost predvajanja tudi brez internetne povezave, z lokalnim shranjevanjem glasbe na napravo.
Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

Nova storitev bo stala slabih osem dolarjev mesečno, uporabniku pa bo omogočila sproščeno gledanje video vsebin brez nadležnega predvajanja oglasov. Oglasi pa ne bodo izginili povsod, predvajanje oglasov bo omejeno na posnetke, ki jih objavijo založbe, zato za zdaj popolnega umika oglasov še ni pričakovati.

Kdaj bo na voljo v Sloveniji?

Music Key, ki bo razširila trenutno ponudbo glasbenega servisa Google Play Music All Access, bo za zdaj na voljo le nekaterim uporabnikom v ZDA in šestim izbranim evropskim državam – Španiji, Italiji, Veliki Britaniji, na Portugalskem in na Finskem. Kdaj bo na voljo tudi slovenskim uporabnikom, ni znano. Morda pa bo novost YouTuba sprožila plaz podobnih odločitev pri drugih družbenih omrežjih.

Veste, za koliko se je povečala spletna prodaja? >>

YouTube – najboljše mesto za povezovanje umetnikov in oboževalcev

Storitev je bila sicer napovedana že za začetek letošnjega leta, a so se pri YouTubu odločili za podrobnejši razvoj. »Umetniki in oboževalci so naredili YouTube največjo glasbeno storitev na svetu,« pravi Christophe Muller, YouTubov direktor za globalno glasbeno partnerstvo. »Želimo nadaljevati z delom, da YouTube postane najboljše mesto za povezovanje umetnikov in oboževalcev.«

YouTubova največja konkurenca je storitev Spotify, ki svoje storitve nudi za slabih 10 dolarjev. Spotify ima 50 milijonov aktivnih uporabnikov, kar predstavlja le 5 odstotkov vseh YouTubovih mesečnih obiskovalcev. Glede na željo po nadvladi na tem področju, morda ni naključna odločitev YouTuba oziroma Googla, da bodo prednostno predstavili nov model na Finskem, kjer ima ravno Spotify sedež.

Google Play Music sedaj tudi v Sloveniji >>

Sicer pa ima YouTube na voljo že kanale, za katere je treba plačati mesečno naročnino. Oglaševanje na spletni strani YouTube je v velikem vzponu, prav tako na njegovih konkurenčnih straneh, poskuša pa nadvladati televizijsko oglaševanje.

Samsungov oglas najbolj gledan

Poglejmo, kateri so najbolj gledani oglasi letošnjega septembra? Gisele Bundchen I Will What I Want z 2,3 milijoni ogledov, GoPro Hero 4 The Adventure of Life in 4K z 2,9 milijoni, Freshpet Apparently Kids´s First Ever TV Commercial s 3,2 milijoni, Kmart Not a Christmas Commercial s 4,5 milijonov, Apple iPhone 6 and iPhone 6 Plus Duo s 5,2 milijoni, Samsung Gear S Official Introduction s 5,6 milijoni, Gatorade Made in New York ft. Derek Jeter s 7,3 milijoni, KLM Lost & Found Service z 9,7 milijoni, Budweiser Friends are waiting z 18,3 milijoni, Samsung Galaxy Note 4 Official Introduction z 21,9 milijonov. 

Oznake: , , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje