Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

YouTube je predstavil plačljivo storitev Music Key, ki bo uporabnikom omogočala nemoteno poslušanje glasbe brez motečih oglasov, obenem pa bo nudila možnost predvajanja tudi brez internetne povezave, z lokalnim shranjevanjem glasbe na napravo.
Plačajte, da se znebite YouTube oglasov!

Nova storitev bo stala slabih osem dolarjev mesečno, uporabniku pa bo omogočila sproščeno gledanje video vsebin brez nadležnega predvajanja oglasov. Oglasi pa ne bodo izginili povsod, predvajanje oglasov bo omejeno na posnetke, ki jih objavijo založbe, zato za zdaj popolnega umika oglasov še ni pričakovati.

Kdaj bo na voljo v Sloveniji?

Music Key, ki bo razširila trenutno ponudbo glasbenega servisa Google Play Music All Access, bo za zdaj na voljo le nekaterim uporabnikom v ZDA in šestim izbranim evropskim državam – Španiji, Italiji, Veliki Britaniji, na Portugalskem in na Finskem. Kdaj bo na voljo tudi slovenskim uporabnikom, ni znano. Morda pa bo novost YouTuba sprožila plaz podobnih odločitev pri drugih družbenih omrežjih.

Veste, za koliko se je povečala spletna prodaja? >>

YouTube – najboljše mesto za povezovanje umetnikov in oboževalcev

Storitev je bila sicer napovedana že za začetek letošnjega leta, a so se pri YouTubu odločili za podrobnejši razvoj. »Umetniki in oboževalci so naredili YouTube največjo glasbeno storitev na svetu,« pravi Christophe Muller, YouTubov direktor za globalno glasbeno partnerstvo. »Želimo nadaljevati z delom, da YouTube postane najboljše mesto za povezovanje umetnikov in oboževalcev.«

YouTubova največja konkurenca je storitev Spotify, ki svoje storitve nudi za slabih 10 dolarjev. Spotify ima 50 milijonov aktivnih uporabnikov, kar predstavlja le 5 odstotkov vseh YouTubovih mesečnih obiskovalcev. Glede na željo po nadvladi na tem področju, morda ni naključna odločitev YouTuba oziroma Googla, da bodo prednostno predstavili nov model na Finskem, kjer ima ravno Spotify sedež.

Google Play Music sedaj tudi v Sloveniji >>

Sicer pa ima YouTube na voljo že kanale, za katere je treba plačati mesečno naročnino. Oglaševanje na spletni strani YouTube je v velikem vzponu, prav tako na njegovih konkurenčnih straneh, poskuša pa nadvladati televizijsko oglaševanje.

Samsungov oglas najbolj gledan

Poglejmo, kateri so najbolj gledani oglasi letošnjega septembra? Gisele Bundchen I Will What I Want z 2,3 milijoni ogledov, GoPro Hero 4 The Adventure of Life in 4K z 2,9 milijoni, Freshpet Apparently Kids´s First Ever TV Commercial s 3,2 milijoni, Kmart Not a Christmas Commercial s 4,5 milijonov, Apple iPhone 6 and iPhone 6 Plus Duo s 5,2 milijoni, Samsung Gear S Official Introduction s 5,6 milijoni, Gatorade Made in New York ft. Derek Jeter s 7,3 milijoni, KLM Lost & Found Service z 9,7 milijoni, Budweiser Friends are waiting z 18,3 milijoni, Samsung Galaxy Note 4 Official Introduction z 21,9 milijonov. 

Oznake:, , , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki