Pogoji za sodelovanje na Kickstarterju

V zadnjem mesecu smo na Kickstarterju, družabnem omrežju, ki podjetnikom omogoča predstavitev dobrih poslovnih idej, bralcem pa možnost investiranja vanje, držali pesti za kar nekaj slovenskih podjetij. Želite tudi vi na ta način pridobiti zagonska sredstva? Preberite, kako lahko to storite.
Pogoji za sodelovanje na Kickstarterju

Pogoji za sodelovanje na Kickstarterju (Vir slike: sxc.hu)

V zadnjem času smo bili priča kar nekaj zanimivim projektom slovenskih podjetnikov, ki so bili predstavljeni na Kickstarterju.

Poglejmo si, kako je slovenskim podjetnikom uspelo prijaviti svoje projekte na Kickstarter, saj je za predstavitev svojega projekta in iskanje denarnih sredstev na omenjeni crowdfunding platformi potrebno izpolnjevati kar nekaj pogojev.

Prvi pogoj, ki pogosto predstavlja težave slovenskim podjetnikom, je ta, da mora imeti podjetnik prijavljeno stalno bivališče v eni izmed sledečih držav: v Veliki Britaniji, Združenih državah Amerike, Kanadi, Avstraliji ali Novi Zelandiji ter na Nizozemskem, Švedskem, Danskem, Norveškem ali Irskem (*podatki veljajo za marecv2015). Nekateri slovenski podjetniki, ki so svoj projekt že predstavili na Kickstarterju, so se znašli tako, da so za pomoč zaprosili svoje sorodnike ali znance, ki prebivajo v omenjenih državah. A kanček previdnosti tu ne bo odveč – oseba mora biti zaupanja vredna, saj bo navsezadnje dobila vaš denar!

Oseba, ki bo prijavila projekt na Kickstarterju, mora poleg stalnega prebivališča imeti odprt transakcijski račun, kreditno ali debetno kartico in veljaven osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica ali potni list) ter mora biti starejša od 18 let.

Kickstarter je zaostril obveznosti, ki jih mora ustvarjalec projektov uresničiti po uspešnem zbiranju sredstev >>

Cilj zbiranja sredstev mora biti jasno določen in znotraj naslednjih kategorij: umetnost, komedija, ples, dizajn, moda, film, hrana, igričarstvo, glasba, fotografija, založništvo, tehnologija, teater. Denarnih sredstev ni dovoljeno zbirati za dobrodelne namene, kampanje ozaveščanja ljudi in zasebne namene.

Sodelovanje na Kickstarterju pa ni povsem brezplačno. V kolikor je projekt uspešno izpeljan, Kickstarter za nagrado obdrži 5 odstotkov zbranih sredstev, upoštevati pa je potrebno tudi dodatne stroške pri procesiranju plačil, ki običajno znašajo od 3 do 5 odstotkov zbranih sredstev. To pa je zagotovo majhna cena glede na vse prednosti, ki jih dobite, v kolikor se odločite za prijavo vašega podjetja na Kickstarter!

Vir: Kickstarter

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje