Pogoji za sodelovanje na Kickstarterju

V zadnjem mesecu smo na Kickstarterju, družabnem omrežju, ki podjetnikom omogoča predstavitev dobrih poslovnih idej, bralcem pa možnost investiranja vanje, držali pesti za kar nekaj slovenskih podjetij. Želite tudi vi na ta način pridobiti zagonska sredstva? Preberite, kako lahko to storite.
Pogoji za sodelovanje na Kickstarterju

Pogoji za sodelovanje na Kickstarterju (Vir slike: sxc.hu)

V zadnjem času smo bili priča kar nekaj zanimivim projektom slovenskih podjetnikov, ki so bili predstavljeni na Kickstarterju.

Poglejmo si, kako je slovenskim podjetnikom uspelo prijaviti svoje projekte na Kickstarter, saj je za predstavitev svojega projekta in iskanje denarnih sredstev na omenjeni crowdfunding platformi potrebno izpolnjevati kar nekaj pogojev.

Prvi pogoj, ki pogosto predstavlja težave slovenskim podjetnikom, je ta, da mora imeti podjetnik prijavljeno stalno bivališče v eni izmed sledečih držav: v Veliki Britaniji, Združenih državah Amerike, Kanadi, Avstraliji ali Novi Zelandiji ter na Nizozemskem, Švedskem, Danskem, Norveškem ali Irskem (*podatki veljajo za marecv2015). Nekateri slovenski podjetniki, ki so svoj projekt že predstavili na Kickstarterju, so se znašli tako, da so za pomoč zaprosili svoje sorodnike ali znance, ki prebivajo v omenjenih državah. A kanček previdnosti tu ne bo odveč – oseba mora biti zaupanja vredna, saj bo navsezadnje dobila vaš denar!

Oseba, ki bo prijavila projekt na Kickstarterju, mora poleg stalnega prebivališča imeti odprt transakcijski račun, kreditno ali debetno kartico in veljaven osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica ali potni list) ter mora biti starejša od 18 let.

Kickstarter je zaostril obveznosti, ki jih mora ustvarjalec projektov uresničiti po uspešnem zbiranju sredstev >>

Cilj zbiranja sredstev mora biti jasno določen in znotraj naslednjih kategorij: umetnost, komedija, ples, dizajn, moda, film, hrana, igričarstvo, glasba, fotografija, založništvo, tehnologija, teater. Denarnih sredstev ni dovoljeno zbirati za dobrodelne namene, kampanje ozaveščanja ljudi in zasebne namene.

Sodelovanje na Kickstarterju pa ni povsem brezplačno. V kolikor je projekt uspešno izpeljan, Kickstarter za nagrado obdrži 5 odstotkov zbranih sredstev, upoštevati pa je potrebno tudi dodatne stroške pri procesiranju plačil, ki običajno znašajo od 3 do 5 odstotkov zbranih sredstev. To pa je zagotovo majhna cena glede na vse prednosti, ki jih dobite, v kolikor se odločite za prijavo vašega podjetja na Kickstarter!

Vir: Kickstarter

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje