Poslovna priložnost: izdelava poročnega videa

Poročni dan je seveda pomemben dogodek za oba mladoporočenca, zato je treba poskrbeti za to, da spomin ostane takšen, kot mora biti. To je glavna naloga fotografov in predvsem snemalcev, ki so zadolženi za dokumentiranje dogodka.
Poslovna priložnost: izdelava poročnega videa

Poslovna priložnost: izdelava poročnega videa (Vir slike: Unsplash.com)

Končni rezultat so čudovite fotografije, ki še dolga leta po svečanosti obujajo spomine na ta pomembni dan, posebej navdušujoč pa je kakovosten poročni video. Ali bo imela poroka video snemanje, se morata seveda odločiti mladoporočenca, tej odločitvi pa sledi izbira dobrega snemalca. Ob tem ni odveč poudariti, da je prav od teh odločitev odvisna kakovost končnega izdelka in s tem dolgoročno zadovoljstvo, zato je treba izdelavo poročnega videa zaupati pravim profesionalcem.

Fotografiranje in snemanje porok kot poslovna priložnost

Na drugi strani pa imamo snemalce, za katere je poročni video poslovna priložnost. Ti se trudijo pridobiti stranke, za to pa morajo seveda ponuditi kakovostno storitev po ugodni ceni.

Združevanje ponudbe in povpraševanja je pogosto odvisno od podjetniške nadarjenosti snemalcev, pogosto pa za to poskrbijo tudi posredniki. V vsakem primeru pa se mora zaročeni par prepričati, da bo storitev res kakovostna, zato se običajno že pred poroko par sreča s snemalci. Pri tem ne gre le za zagotavljanje kakovosti, temveč tudi za organizacijo snemanja, za kar tik pred začetkom poroke seveda ni časa.

Samo snemanje porok pa je le en vidik tovrstnega dela. Da bo imela poroka video, kot se spodobi, je treba vložiti veliko časa in dela tudi v montažo po snemanju, na koncu pa je treba pripraviti lične medije, ki se nato razdelijo mladoporočencema in ostalim prejemnikom. Ta opravila niso nič manj pomembna, še bolj pa kažejo na to, da je treba za izdelavo poročnega videa izbrati nekoga, ki bo lahko zagotovil celovito storitev od začetka do konca. Seveda pri tem ne gre pozabiti na ceno, a ne gre tudi varčevati, če želite poskrbeti, da bo video res kakovosten.

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje