Poslovna priložnost: oblačila po meri

Jacomo Hakim, ustanovitelj danes več milijonov dolarjev vrednega podjetja BookATailor, se še kako dobro zaveda, da so najpreprostejše poslovne ideje lahko najbolj profitabilne. Sam je namreč zaslovel tako, da je iznašel drugačen, enostavnejši način kupovanja oblačil po meri.
Poslovna priložnost: oblačila po meri

Poslovna priložnost: oblačila po meri (Vir slike: business-opportunities.biz)

Ko mu je bilo le 25 let, je Jacomo Hakim že postal uspešen podjetnik, vreden več milijonov dolarjev.

Njegovo podjetje, imenovano BookATailor, je kljub preprosti ideji namreč hitro postalo izjemno uspešno, saj je Hakim razrešil težavo, s katero se sooča marsikateri Američan: večina tamkajšnjih oblek je narejenih standardizirano in se le redkim prilegajo v popolnosti.

Podjetje BookATailor zato s pomočjo lastnega blaga in kvalitetnih krojačev poskrbi, da se vsa kupljena oblačila popolnoma prilegajo njihovim strankam. Ker nadzoruje prav vsak korak proizvodnje oblačil – od produkcije, ki poteka v Bangkoku na Tajskem, do prodaje v lastnih trgovinah, ki so locirane na dvanajstih različnih lokacijah po Združenih državah Amerike – je zaradi hitrosti in učinkovitosti hitro postalo priljubljeno in leta 2014 že doseglo vrednost petih milijonov dolarjev.  

Za svoje poslovanje podjetje uporablja mobilne oz. tablične aplikacije, ki močno poenostavijo delo krojačem. Ti morajo stranki vzeti 18 različnih mer telesa, ji ponuditi izbiro različnih tkanin in se z njo pogovoriti o željah glede obleke. Ko je postopek opravljen, bo stranka svoje novo oblačilo prejela prej kot v štirih tednih. Tudi nadaljnje naročanje je povsem enostavno: ker so strankine mere že zabeležene v bazi podatkov, lahko zgolj z nekaj kliki naroči novo obleko in jo v doglednem času prejme na svoj domači naslov. 

Vir: sbomag.com

Preberite tudi: Poslovna priložnost – čevlji, ki rastejo >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje