Poslovna priložnost: oblačila po meri

Jacomo Hakim, ustanovitelj danes več milijonov dolarjev vrednega podjetja BookATailor, se še kako dobro zaveda, da so najpreprostejše poslovne ideje lahko najbolj profitabilne. Sam je namreč zaslovel tako, da je iznašel drugačen, enostavnejši način kupovanja oblačil po meri.
Poslovna priložnost: oblačila po meri

Poslovna priložnost: oblačila po meri (Vir slike: business-opportunities.biz)

Ko mu je bilo le 25 let, je Jacomo Hakim že postal uspešen podjetnik, vreden več milijonov dolarjev.

Njegovo podjetje, imenovano BookATailor, je kljub preprosti ideji namreč hitro postalo izjemno uspešno, saj je Hakim razrešil težavo, s katero se sooča marsikateri Američan: večina tamkajšnjih oblek je narejenih standardizirano in se le redkim prilegajo v popolnosti.

Podjetje BookATailor zato s pomočjo lastnega blaga in kvalitetnih krojačev poskrbi, da se vsa kupljena oblačila popolnoma prilegajo njihovim strankam. Ker nadzoruje prav vsak korak proizvodnje oblačil – od produkcije, ki poteka v Bangkoku na Tajskem, do prodaje v lastnih trgovinah, ki so locirane na dvanajstih različnih lokacijah po Združenih državah Amerike – je zaradi hitrosti in učinkovitosti hitro postalo priljubljeno in leta 2014 že doseglo vrednost petih milijonov dolarjev.  

Za svoje poslovanje podjetje uporablja mobilne oz. tablične aplikacije, ki močno poenostavijo delo krojačem. Ti morajo stranki vzeti 18 različnih mer telesa, ji ponuditi izbiro različnih tkanin in se z njo pogovoriti o željah glede obleke. Ko je postopek opravljen, bo stranka svoje novo oblačilo prejela prej kot v štirih tednih. Tudi nadaljnje naročanje je povsem enostavno: ker so strankine mere že zabeležene v bazi podatkov, lahko zgolj z nekaj kliki naroči novo obleko in jo v doglednem času prejme na svoj domači naslov. 

Vir: sbomag.com

Preberite tudi: Poslovna priložnost – čevlji, ki rastejo >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje