
Poslovna priložnost: preobleka za emblažo. (Vir slike: sxc.hu)
V kolikor ste lastnik manjšega podjetja in si ne morete privoščiti nove embalaže zgolj za omejeno količino izdelkov (limited edition), lahko pa si privoščite obleko za embalažo, ki jo bo popestrila in morda prepričala kupca, da poseže po vašem proizvodu.
V nadaljevanju vam predstavljamo, kako se je takšne preobleke lotila Coca-Cola.
Blagovna znamka Coca-Cola je prepoznavna po celem svetu in skoraj vsak otrok vam jo lahko nariše brez problema. Vse kar potrebuje je list papirja, svinčnik, rdečo in rjavo barvico.
Kljub svetovni prepoznavnosti pa so se pri Coca-Coli odločili za spremembo. Na trg so lansirali omejeno količino prenovljenih stekleničk. Lahko bi rekli, da so stekleničke dobile modno preobrazbo, saj so pri novi podobi sodelovala priznana imena italijanske modne indstrije.
Gre za dobrodelni projekt “Tribute to Fashion”, ki je pritegnil znana imena kot so: Rosella Jardini (Moschino), Donatella Versace, Angela Missoni, Alberto Ferreti, Consuelo Castiglioni, Anna Molinari (Blumarine) in Etro.
Zgoraj omenjeni priznani oblikovalci so tako ustvarili „limited edition” stekleničke za Coca-Colo, ki jih vidite na sliki.