Poslovna priložnost: spletna stran, kjer si sami oblikujete obutev

Poslovna priložnost: spletna stran kjer si sami oblikujete obutev. (Vir slike: sxc.hu)

Poslovna priložnost: spletna stran, kjer si sami oblikujete obutev

Glede na to, da se iz leta v leto povečuje prodaja preko spletnih trgovin, je startup, ki prodaja preko spleta, super ideja. V nadaljevanju vam predstavljamo startup Milk & Honey, spletni butik z obutvijo za ženske, kjer si stranke same oblikujejo obutev.
Poslovna priložnost: spletna stran, kjer si sami oblikujete obutev

Poslovna priložnost: spletna stran kjer si sami oblikujete obutev. (Vir slike: sxc.hu)

Milk & Honey sta lansko leto (2011) ustanovili sestri Dorian in Ilissa Howard. Na spletni strani lahko stranke izbirajo med več kot milijon različnimi stili, s pomočjo katerih si same oblikujejo obutev. Na tak način stranka pride do obutve, ki ji je popolnoma prilagojena.

Modna obutev visoke kvalitete

Cene za obutev se pričnejo pri 195 USD za preproste balerinke in nato rastejo glede na zahteve stranke.

Startupu Milk & Honey je uspelo odkriti luknjo na trgu kakovostne modne obutve. Nekateri kvaliteto obutve primerjajo s priznanimi modnimi blagovnimi znamkami, kot sta Marc Jacobs in Kate Spade.

Do danes je Milk & Honey zgolj eden izmed dveh ponudnik visoko kakovostne obutve, ki si jo stranka lahko oblikuje sama preko spleta. V Avstraliji namreč obstaja podoben startup Shoes of Prey.

Kako je prišlo do ideje

„Moja sestra je velikokrat potovala v Hong Hong na poslovne sestanke in vsakič prišla domov s čevlji, ki si jih je tam dala delati po meri. Naslednjič je, ko je šla, tudi meni prinesla čevlje, ki so bili podobni njenim, vendar v drugi barvi in drugi številki. Na tak način sva združili znanje o spletni prodaji z idejo o ponudbi obutve na željo posameznika,“ opisuje Howardova.

Zagon podjetja s 30.000 dolarji

Zagon startup podjetja Milk & Honey je bil financiran s strani sester Howard v višini 30.000 USD. Znesek je pokrival prototipe, spletno stran, raziskave in razvoj ter embalažo. Podjetje je po besedah Howardove stroškovno zelo učinkovito, saj ne drži nobene zaloge. “Niti enega para čevljev ne izdelamo, dokler jih nekdo ne naroči. Proizvajamo na povpraševanje.“

Podjetje zaposluje 5 ljudi za poln delovni čas in je do danes poslalo že na tisoče parov čevljev v 19 držav po svetu. Kot zanimivost Howardova dodaja, da je kar 22 % vseh naročil povezanih s porokami.

Za prihodnost startupa je Howardova optimistična: „Ni razloga, zakaj ne bi naslednje leto zaslužili 30 milijonov dolarjev.“

Vir: venturebeat.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki