Poslovne vizitke, prijazne socialnim omrežjem
10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga. (Vir slike: sxc.hu)
V kolikor se odločite popisati še nepopisan del vaše poslovne kartice, imejte v mislih, da povezave na vaše socialne profile ljudem sporočajo, da imate napreden pristop k poslovanju. Vsekakor so informacije na vaši poslovni vizitki pomembne, saj s tem drugim dajete možnost, da stopijo v stik z vami na način, ki jim je najbližji. Predstavljamo vam nekaj primerov poslovnih vizitk, ki so naklonjene socialnim omrežjem.
Preprosta poslovna vizitka
Nanjo dodajte zgolj socialno omrežje, kjer ste najbolj aktivni. Na primer: poleg osnovnih informacij dodajte še vaš Twitter. V kolikor ste precej aktivni na različnih omrežjih, vendar ne želite vseh teh informacij napisati na vašo poslovno vizitko, lahko zgolj navedete, pod katerim imenom vas lahko nekdo najde na večini poslovnih omrežij.
Poslovna vizitka “več je boljše”
Če vam preprosta vizitka ne diši, lahko nanjo dodate povezave na vsa socialna omrežja, kjer ste aktivni. Na primer: poleg osnovnih informacij navedete še vaš Twitter, Facebook profil, povezavo do profila na LinkedIn itd.
Poslovna vizitka z vašim blogom
Popolnoma običajno je, da imate na poslovni kartici spletni naslov vašega podjetja – zakaj ne bi dodali še naslov vašega bloga?
Poslovna vizitka z osebnimi in poslovnimi podatki
Problem je najti ravnotežje med zasebnimi podatki in poslovnimi informacijami. Podam svoj Twitter ali poslovnega? Navedem svoj mobilni telefon ali zadostuje telefonska številka podjetja? Vključim na vizitko še svoj blog ali zgolj spletno stran podjetja? Na vsako izmed vprašanj morate odgovoriti in tako boste prišli do lastnega ravnotežja.
Bodite inovativni s QR kodo
Po končani konferenci se udeleženci znajdejo v preobilju poslovnih vizitk in takrat je pomembno, da vaša poslovna vizitka izstopa. Vizitke izstopajo zaradi dejavnikov, kot so kakovostni papir, atraktivni dizajn, napredne tehnologije itd. Najnovejše vizitke vsebujejo tudi dvodimenzionalno kodo za hitri odziv QR (ang. quick response), ki jo preberete s pomočjo mobilnega telefona in si naložite besedilo, slike, video posnetke in spletne naslove lastnika takšne vizitke.
Promovirajte svoj izdelek ali storitev s pomočjo vizitk
Na format velikosti poslovne kartice natisnite vaše povezave na socialna omrežja in vizitke delite na zabavah in ostalih dogodkih. Nič ni narobe, če imate pri sebi fotoaparat in udeležence dogodka slikate ter jim izročite vizitko s spletnim naslovom, kjer bodo fotografije diskretno objavljene.
Vir: Swallow, Erica. 12 Clever Social Media-Friendly Business Cards. Mashable.com, 12.7.2010