
Y Combinator, v katerega je bil sprejet Povio, velja za odlično odskočno desko (Vir slike: Facebook).
Y Combinator Demo Day je dan, ki si ga želi doživeti sleherni startup. Zakaj? Pospeševalnik Y Cobinator je po mnenju ugledne revije Forbes najprestižnejši pospeševalnik na svetu, ki deluje od leta 2005. V času njegovega delovanja pa je Povio komaj drugi startup slovenskih ustanoviteljev, ki mu je uspel takšen podvig. Kot pravijo v Povio, so potrebovali le 10 minut, da so z izjemno energijo in izpiljeno idejo prepričali vodstvo Y Combinatorja.
En odstotek prijavljenih dobi priložnost
Y Combinator velja namreč za odlično odskočno desko. “V mentorstvo letno vzamejo okoli 100 podjetij, kar je manj kot en odstotek prijavljenih,” pojasnjuje ekipa Povia. Njeni člani so bili sprejeti v trimesečni semester, se za ta čas selili v kalifornijski Santo Claro, ravno v teh dneh pa končujejo s semestrom.
Ob koncu leta 2013 se jim je na pobudo Andraža Logarja iz 3fs, pridružila še ekipa Calumaa, ki je razvila aplikacijo Vert. Slednjo je Apple uvrstil v kategorijo najbolje oblikovanih aplikacij za iOS7. Vert, za katerega pripravljajo lokalizacijo, je trenutno v mirovanju.
Slovenski član Y Combinatorja je tudi BabyWatch >>
Nadgradili idejo skupaj z ustanovitelji Gmaila
V tromesečnem obdobju so uspeli spremeniti tako namembnost aplikacije (ki je postala “najlažji in najpreprostejši način za začetek komunikacije), izpiliti dizajn in narediti izjemen napredek v uporabniški izkušnji, bili pa so deležni mentorstva ustanoviteljev Gmaila, GroupOna in Reddita.
Vir slike: Facebook
Povio, novi Facebook?
Kot pravi Matevž Petek, ustanovitelj Povia, je bil čas, preživet v Y Combinatorju, “eno najbolj razburljivih v mojem življenju”. Poleg dela z mentorji, ki so uspeli svoje startupe uspešno spremeniti v velika podjetja, ga je navduševal dostop do ustanoviteljev, ki so najpomembnejše korake naredili prav v Y Combinatorju. Po predstavitvi bodo svojo pot nadaljevali v ZDA, kjer želijo “najprej zavzeti univerze in se zatem razširiti po svetu”. Glede na to, kako dobro so študenti Santa Clara University sprejeli aplikacijo Povio, jih čaka svetla prihodnost. Kot kažejo njihovi podatki, več kot polovica prej omenjenih uporabnikov Povio uporablja vsak dan. Morda je to začetek novega “Facebooka”, ki je svojo pot prav tako začel v študentskem okolju. A razlika med njima je tudi ta, da si člani Povia želijo, da bi njihova aplikacija postala uveljavljen način komunikacije in ne zgolj modna muha: “Nekaj, kar se postavi ob bok SMS-sporočilu in klicu.”
Nevsiljiv med vsiljivimi
“Verjamemo, da lahko Povio osvoji svet. Povio se od ostalih podobnih aplikacij, ki nudijo deljenje slik, razlikuje po tem, da je “demand based”, torej omogoča deljenje vsebine, ko te za to nekdo prosi, medtem ko so ostale “push-based”, torej gre za deljenje vsebine uporabnika, ne glede na to, ali ta koga zanima,” zato so prepričani, da Povio spreminja način obstoječe komunikacije. Njegova prednost je tudi manj vsiljiv način začetek komunikacije.
Načrt: “okužiti” investitorje
25. marca jih čaka pomembna predstavitev pred 500 investitorji s celega sveta. “Od jutrišnjega dne pričakujemo predvsem to, da s svojim entuziazmom in doseženimi rezultati okužimo in prepričamo potencialne investitorje.”