MP intervju: Urška Sršen – BabyWatch

V tokratni MP zgodbi si preberite intervju s podjetnico Urško Sršen, soustanoviteljico startupa BabyWatch. Ekipa mladega podjetja, ki je pobralo že številne nagrade na večih tekmovanjih, je pred kratkim vstopila v Y Combinator, svetovno znan pospeševalni program v Silicijevi dolini!
MP intervju: Urška Sršen - BabyWatch

Sandro in Urška, BabyWatch

BabyWatch je izdelek, ki razveseljuje nosečnice in njihove partnerje. Na kratko nam opišite, kako deluje in kakšne prednosti prinaša uporabniku.

BabyWatch je podjetje, ki se ukvarja z razvojem digitalnih sistemov in visoko tehnoloških izdelkov za prenatalno in neonatalno skrb.

Naš prvi istoimenski izdelek je sistem, ki nosečnicam in njihovim bližnjim omogoča, da s pomočjo prenosne BabyWatch ultrazvočne slušalke, priključene na pametni telefon, poslušajo plodov utrip srca ter delijo te trenutke s svojimi bližnjimi preko BabyWatch aplikacije.

BabyWatch aplikacija bodočim mamicam prav tako omogoča sledenje drugih znakov nosečnosti in nalaganje teh podatkov na GlobalBeat platformo, ki bo na voljo uporabnicam v začetku februarja. Naš drugi produkt, Tedi, je v razvojni fazi in je namenjen mladim staršem, ki želijo boljši nadzor nad okoljem, v katerem njihov novorojenček spi in jim pomaga pri razumevanju otrokovih potreb v teh prvih trenutkih.

Kako ste prišli do ideje? Če imate, nam zaupajte kratko anekdoto iz tega začetnega obdobja.

Do ideje smo prišli čisto spontano. Moj soustanovitelj Sandro se je pred projektom BabyWatch ukvarjal z razvojem IT sistemov v zdravstvu in bančništvu. Preko mene je spoznal mojo mamo, večletno predstojnico Kliničnega oddelka za perinatologijo na Ginekološki kliniki v Ljubljani, ki je postala naš mentor in vir navdiha.

Preko njenega dela na Ginekološki kliniki smo spoznali številne težave, s katerimi se srečujejo zdravniki in nosečnice, predvsem pa ugotovili, kako so se potrebe bodočih mamic nove generacije spremenile in zahtevajo nov pristop k skrbi v nosečnosti.

Za projektom stoji mlada ekipa razvijalcev iz različnih držav. Kako je prišlo do oblikovanja ekipe? Predstavite nam ožje člane ekipe, ki aktivno delajo na razvoju in promociji BabyWatch.

Z BabyWatch projektom sva začela dva soustanovitelja. S Sandrom, našim CEO-jem sva se spoznala neko poletje na Pelješcu. Oba sva namreč zagrizena kite surferja. Sandro je inženir matematike iz Zagreba, ki se s startup podjetništvom ukvarja že od osnovne šole.

K sodelovanju me je povabil, ker je potreboval nekoga, ki bi se ukvarjal z vizualizacijami podatkov v informatičnih sistemih povezanih z zdravstvom. Pred ustanovitvijo BabyWatch sem študirala kiparstvo na ALUO Ljubljana in Kuvataideakatemia v Helsinkih in se ukvarjala z različnimi vizualnimi pristopi.

K projektu so postopoma pristopili novi člani ekipe: Pedro Barrera (MEX); CTO, Morena Simatić (HR); business development, Saša Kolda (HR); iOS & Back-End development, Marko Božić (HR); Back-End development, Ivan Gavran (HR); Back-End development, Filip Kovačić-Popov (HR); product engineering, Damir Šehić (HR); Front-End, Niko Ćurić (HR); product management.

Lansko leto ste se odlično odrezali na mednarodni konferenci Shift v Splitu, kjer ste osvojili prvo mesto in prejeli nagrado v višini 22 tisoč dolarjev. V Berlinu ste se vključili v pospeševalnik StartupBootCamp in tudi tam prejeli denarno nagrado. So tovrstne spodbude dovolj visoke za prve faze startupa? Kako ste ta sredstva porabili vi?

Tovrstne spodbude zagotovo zelo pomagajo, vendar so za hardware produkte, ki zahtevajo bolj ali manj zapleteno prototipiranje, načrtovanje proizvodnje in logistiko, ti zneski premajhni za kritje vseh začetnih stroškov. V našem primeru so bile potrebne precej večje investicije, da smo uspeli izdelati BabyWatch.

Veliko bolj kot denarne nagrade, nam je pomagala medijska pozornost, ki smo je bili po teh prvih uspehih deležni.

babywatch4

Svojo rešitev ste predstavili tudi na crowdfunding platformi Indiegogo. Tam ste v dobrem mesecu dni trajanja kampanje presegli zastavljeni cilj in s pomočjo več kot 100 podpornikov zbrali skoraj 12 tisoč dolarjev. Kako ste porabili zbrani denar? Kakšni so bili odzivi vaših »backerjev«, ko so prejeli BabyWatch?

Zbrani denar smo porabili izključno za proizvodnjo prvih naročil in vzpostavitev osnovne logistike. Svojim prvim podpornikom smo neizmerno hvaležni, brez njih nam nikakor ne bi uspelo prebiti ledu in začeti z realizacijo projekta. Odzivi naših prvih uporabnikov so bili zelo pozitivni in vzpodbudni. Predvsem zelo cenimo konstruktivno postavljena menja in ideje naših prvih podpornikov. BabyWatch je na podlagi njihovih uporabniških izkušenj izjemno napredoval. Lansirali smo že 2. generacijo iOS in Android aplikacije in prav tu so nam zbrane informacije in mneja izjemno pomagala pri uresničitvi visoko funkcionalne in enostavne aplikacije.

Pri crowdfunding kampanjah gre izjemno redko vse po načrtu in velikokrat prihaja do velikih zamud oziroma lahko celotna proizvodnja kar propade, kljub zbranim sredstvom. Tega si pri BabyWatchu nismo mogli privoščiti, nosečnost traja le 9 mesecev. 🙂

Zdi se, da startupa BabyWatch trenutno ne more ustaviti nič: pred kratkim so vas bralci spletnega portala VentureVillage izbrali za tretji najboljši startup leta 2013, na Dunaju pa ste dosegli zmago na prestižnem tekmovanju Pioneers Festival, kar vam je odprlo vrata v Y Combinator, svetovno znan pospeševalni program v Silicijevi dolini. Opišite nam izkušnje iz teh dogodkov, še posebej pa nas zanimajo vtisi po obisku Y Combinatorja.

Zadnjih nekaj mesecev se je res odvilo z neverjetno hitrostjo. Mislim, da je skrivnost uspeha enostavno v zares dobrem produktu in intenzivnem delu.

Z Y/C programom smo šele začeli, tako da veliko vtisov zaenkrat še nimamo. Po prvem vtisu se nam zdijo vse ekipe zares odlične in projekti so nedvomno vrhunski. Vzdušje v Y/C je enkratno, zares dobiš občutek, da si pridobil bazo ljudi, na katere se boš lahko vedno obrnil za neprecenljiv nasvet.

Strokovno komisijo na tekmovanju Pioneers Festival je prepričala tudi finančna plat vašega projekta. Koliko enot izdelka BabyWatch ste že prodali in koliko prihodkov s tem ustvarili? Kakšni so cilji za leto 2014?

BabyWatch je že od septembra v prodaji preko naše internetne strani in v naši bazi imamo že preko 2000 aktivnih uporabnic. Prejeli smo že nekaj velikih naročil za distributerje iz Texasa, Mehike in Avstralije, kar pomeni, da je BabyWatch dobro sprejet na tržišču. Vsi uspehi, kot so zmaga na Pioneers festivalu in vstop v Y/C, so še dodatno potrdili, da ljudje verjamejo v našo vizijo in da vidijo potencial BabyWatch izdelkov.

V letu 2014 se mislimo predvsem osredotočiti na formiranje skupnosti na GlobalBeat platformi, ki bo uporabnicam omogočila popolnoma nov vpogled v nosečnost in skrb za zdravje v tem obdobju. GlobalBeat platforma in skupnost imata tudi velik pomen za digitalizacijo prenatalne nege in izboljšanje komunikacije med pacientkami in zdravniki v prihodnosti.

babywatch3

Ali se že spogledujete z investitorji?

Po vstopu v Y/C program smo vsa pogajanja začasno prekinili, saj smo se odločili, da počakamo z zbiranjem investicij do spomladi. Trenutno imamo dovolj sredstev, da normalno delujemo.

Ste prva Slovenka, ki bo vstopila v Y Combinator. Je BabyWatch vaš prvi podjetniški projekt ali imate s podjetništvom že izkušnje?

BabyWatch je moj prvi podjetniški projekt in sploh prvi stik s podjetniškim okoljem. Sandro ima s podjeništvom veliko več izkušenj. Svoj prvi startup projekt je ustanovil že v osnovni šoli.

Ali imate za naše bralce, mlade podjetnike, ki prav tako sledijo sanjam o uspehu, kakšen koristen nasvet, ki ste se ga naučili v vaši dosedanji podjetniški zgodbi?

1. Startup je eno veliko improviziranje in dokler za njim stoji ekipa s skupno vizijo, ki verjame v idejo in v delo vlaga vso svojo energijo, bo vsak član našel svoj način, kako najbolje prispevati čim več.

2. Svoj produkt postavite na tržišče čim hitreje, tudi če je še daleč od izpiljene verzije. Odziv dejanskih uporabnikov je tisto, kar omogoči napredek in ključne izboljšave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje