
Izposodite si predstavljeni priročnik iz MP knjižnice. (Vir slike: Amazon)
Roman Pichler, znani svetovalec na področju agilnih metod in scruma, v delu Agile Product Management with Scrum: Creating Products That Customers Love na podlagi resničnih primerov pokaže, kako lahko lastniki produktov oziroma izdelkov (angl. product owners) oblikujejo uspešne produkte s pomočjo orodja scrum, ki je svoj razvoj začelo kot najbolj razširjena agilna, vitka metoda oziroma ogrodje za razvoj programske opreme, danes pa pomeni tudi okvir, znotraj katerega lahko posamezniki ali ekipe rešujejo kompleksne probleme, pri pa produktivno in ustvarjalno razvijajo izdelke najvišje kvalitete.
Avtor opiše različne prakse in metode agilnega produktnega vodenja, na podlagi svojih bogatih izkušenj pa razloži tudi razlike med tradicionalnim produktnim vodenjem in produktnim lastništvom (angl. product ownership) ter lastnikom produktov pomaga pri izogibanju in reševanju pogostih izzivov, s katerimi se bodo soočili pri svojem delu.
Uporabnik portala Goodreads je knjigo ocenil s štirimi zvezdicami in ob tem zapisal: »To je ena redkih knjig, posvečenih vlogi lastnika produkta. … Po mojem mnenju so najboljši del knjige nasveti in triki, ki lahko pomagajo pri ustvarjalnem procesu, sprejemanju odločitev, oblikovanju vizije in načrtovanju seznama zahtev.«
Delo celostno pokriva tematiko agilnega produktnega vodenja, pri tem pa se dotakne naslednjih tem:
Predstavljeno knjigo si lahko izposodite iz MP knjižnice!
- razumevanje vloge lastnika produkta
- ideja produkta in načrtovanje
- oblikovanje in vodenje seznama zahtev produkta (angl. product backlog)
- načrtovanje predstavitve produkta
- sodelovanje na sprint sestankih (angl. sprint meetings)
- prehod k produktnemu lastništvu
Delo Agile Product Management with Scrum je nepogrešljiv priročnik za vse (potencialne) lastnike produktov, vodilne kadre in trenerje, ki se zanimajo za vpeljavo agilnega produktnega menedžmenta v svojo organizacijo ali podjetje.
Druga uporabnica portala Goodreads, ki je pred kratkim zasedla delovno mesto lastnika produkta, je zapisala, da so ji delo priporočili kot uvod v produktno lastništvo v agilnem podjetju. Ob tem je pripomnila še: »Prebrala sem jo, ko sem dobila službo, in vsrkala približno 15–20 % vsebine. Velik del vsebine je na precej visokem nivoju in predvideva bralčevo poznavanje agilnega razvoja in produktnega vodenja. Všeč mi je, da se knjiga večinoma posveča vlogi lastnika produkta. Knjigo zdaj ponovno prebiram, da bi ugotovila, ali mi lahko po nekaj mesecih opravljanja vloge lastnice produkta pomaga še z dodatnih vidikov. Zdi se mi, da gre za dober priročnik, ki ga bom ob svojem razvoju na mestu lastnice produkta še vzela v roke.«
Viri: Amazon, Goodreads