
S pomočjo priročnika Scaling Lean lahko preizkusite svojo podjetniško idejo oziroma poslovni model. (Vir slike: Twitter)
Ash Maurya je ameriški serijski podjetnik in avtor podjetniške uspešnice Running Lean, ki predstavlja osnove vitkega podjetništva. V delu Scaling Lean nadaljuje predstavitev vitkega podjetništva z opisom različnih metrik, s pomočjo katerih lahko ocenite potencialno uspešnost svoje podjetniške ideje.
Govorili ste s svojimi potencialnimi strankami. Prepoznali ste probleme, ki jih želite rešiti; morda ste že razvili tudi najosnovnejši sprejemljivi produkt (angl. minimum viable product, MVP). Zdaj pa se morate soočiti z naslednjimi izzivi. Kako lahko ugotovite, ali ima vaša ideja potencial za zagon uspešnega podjetja? Ali morate res vstopiti v začarani krog razvoja, neuspeha, spreminjanja, ponovnega razvoja …?
Priročnik Scaling Lean prinaša neprecenljiv načrt za predvidevanje uspešnosti zagonskega podjetja. S pomočjo knjige boste spoznali ključne metrike, ki merijo učinkovitost izbranega poslovnega modela, ocenjujejo utrip v vašem podjetju, vlagateljem ponujajo informacije o zdravju podjetja in vam omogočajo, da hitro odreagirate na morebitne spremembe.
Včlanite se v MP knjižnico, kjer vam je na voljo že več kot 180 knjig!
Na portalu Goodreads, kjer ima delo Scaling Lean oceno 4,35, je neki uporabnik zapisal: »To je obvezno branje za vsakogar, ki išče rešitve! Avtor uporablja različne teorije za oblikovanje odličnega ogrodja in procesa, ki vam pomagata razumeti, kako vaš izdelek oziroma poslovni model raste in se uveljavlja na trgu. Še posebej mi je bil všeč prvi del knjige, v katerem Ash raziskuje ključne metrike, ki jih morate razumeti in na katere se morate osredotočiti tako sami kot tudi vlagatelji in deležniki.«
Ob branju Mauryjeve knjige boste spoznali tudi:
- kako lahko ocenite izvedljivost poslovnega modela na podlagi preproste 5-minutne ocene;
- kako lahko prenehate ocenjevati napredek podjetja na podlagi trenutnih prihodkov in namesto tega uporabite metriko uveljavljanja (angl. traction) – tako boste prepoznali ključne indikatorje za nadaljnjo rast poslovnega modela;
- kako si lahko zastavite progresivne cilje, ki vam bodo pomagali pri eksponentnem dolgoročnem uspehu;
- kako lahko uporabite dvotedenske vitke sprinte za hitro iskanje, razvrščanje in preizkušanje idej.
Avtor v taktičnem priročniku Scaling Lean povezuje primere uspešnih zagonskih podjetij, kot sta Airbnb in Hubspot, s tehnikami iz sveta proizvodnje – tako oblikuje najuspešnejše metode za uspešno in učinkovito rast. Delo je izjemnega pomena za vse mlade podjetnike, ki želijo svoja zagonska podjetja uspešno pripraviti na prehod iz faze inkubacije.
Drugi uporabnik portala Goodreads je delo ocenil s 5 zvezdicami in ob tem izpostavil svoj najljubši citat: »Ne bežite pred neuspehi. Namesto tega vztrajajte in se vprašajte, zakaj vam ni uspelo. Prebojne ideje se ponavadi skrivajo v neuspešnih eksperimentih. Besedo ‘neuspeh’ zamenjajte z izrazom ‘nepričakovan rezultat’.«
Priročnik Scaling Lean: Mastering the Key Metrics for Startup Growth si lahko izposodite tudi v MP knjižnici!
Viri: Amazon, Goodreads