Predlog za branje: BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World. (Vir slike: Crowdfunder Blog)
Knjiga BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World se osredotoča na tri ključna področja:
- Nove tehnologije, ki povzročajo preglavice uveljavljenim podjetjem in se pojavljajo vedno hitreje. Pri tem je pomembna primerjava med t. i. »eksponentnimi podjetniki« in »linearno razmišljujočimi direktorji« velikih korporacij.
- Psihološki vidiki drznosti. Diamandis v tem delu razpravlja o tem, česa se je naučil na podlagi oblikovanja svojih 15 podjetij.
- Najboljše metode, kot so tekmovanja s spodbudami, kampanje za množično financiranje in oblikovanje skupnosti.
Priročnik si lahko izposodite iz MP knjižnice, v kateri je na voljo veliko poslovnih in drugih del.
O avtorjih
Peter H. Diamandis je ameriški inženir in podjetnik grškega rodu. Ustanovil in vodil je večje število podjetij in organizacij, med katerimi so najbolj znani fundacija X Prize Foundation, možganskega trusta in podjetniškega inkubatorja Singularity University ter podjetja Human Longevity.
Steven Kotler je ameriški avtor, novinar in podjetnik. Njegovi članki so bili objavljeni v več kot 70 publikacijah, med drugim v The New York Times Magazine, LA Times, Wired in GQ. Najbolj znan je kot avtor stvarnih del.
O knjigi
Knjiga BOLD je radikalen priročnik za uporabo eksponentnih tehnologij, daljnosežnega razmišljanja in skupnostnih orodij. Prvi del se osredotoča na eksponentne tehnologije, ki povzročajo preglavice najuspešnejšim podjetjem in omogočajo nadebudnim podjetnikom, da v najkrajšem možnem času razvijejo svojo poslovno idejo in svojemu podjetju zagotovijo milijardne prihodke. Avtorja bralcem ponujata izjemen vpogled v moč tridimenzionalnega tiskanja, umetne inteligence, robotike, mrež in senzorjev ter sintezne biologije.
Drugi del obravnavanega dela temelji na izkušnjah milijarderjev, med katerimi so Larry Page, Elon Musk, Richard Branson in Jeff Bezos. Avtorja razkrijeta skrivnosti njihovega uspeha, Diamandis pa na podlagi oblikovanja kar 15 podjetij bralcem ponudi določene vpoglede, nasvete in vodila.
Knjiga BOLD se zaključi s pregledom najboljših metod in tehnik, s pomočjo katerih lahko vsakdo vpliva na današnje izjemno povezane skupine posameznikov. Avtorja bralce v tem delu naučita, kako oblikovati in uporabljati tekmovanja s spodbudami, lansirati milijonske kampanje za množično financiranje ter oblikovati skupnosti informiranih in sposobnih posameznikov, ki so sodobnim podjetnikom pripravljeni pomagati uresničiti njihove najbolj drzne sanje.
Delo BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World avtorjev Petra H. Diamandisa in Stevena Kotlerja je hkrati manifest in priročnik. Gre za odličen vir za spoznavanje uporabnosti novo nastajajočih tehnologij, »eksponentnega« razmišljanja in moči skupnostnih orodij.
Oglejte si celoten seznam del iz MP knjižnice!
Mnenja bralcev
Na portalu Goodreads ima knjiga BOLD povprečno oceno malce čez štiri zvezdice. Uporabnica portala je delu namenila pet zvezdic, ob tem pa zapisala: »Fantastična knjiga, ki je v meni sprožila ogromno idej. Knjiga bi morala biti obvezno čtivo za vse podjetnike ali vse, ki jih zanima, kako se bo svet razvijal v naslednjih 10–20 letih.«
»Knjiga je sprožila veliko pompa, vendar v njej ni dovolj dejanske vsebine,« pa je bolj kritično zapisal drugi uporabnik portala, ki je priročnik ocenil s tremi zvezdicami. Pozitivno je ocenil predvsem zadnji del knjige, ki obravnava množično financiranje in podjetništvo, povezano s skupnostjo, medtem ko je o začetnem delu napisal naslednje: »S to izjemo knjiga ponavlja mantre, ki jih že poznamo.«
Še pred objavo pa je delo BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World ocenil tudi bivši ameriški predsednik Bill Clinton. Zapisal je: »Vizionarski zemljevid za posameznike, ki verjamejo, da lahko spremenijo svet – in neprecenljiv priročnik za povezovanje partnerjev in tehnologij, ki jim lahko pri tem pomagajo.«
Knjiga BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World Petra H. Diamandisa in Stevena Kotlerja je na voljo tudi v MP knjižnici.
Viri: Amazon, Goodreads