Predlog za branje: BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World

Vas zanima skrivnost uspeha največjih svetovnih podjetij? Želite tudi sami ustvariti hitro rastoče zagonsko podjetje? Preberite delo BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World avtorjev Petra H. Diamandisa in Stevena Kotlerja, ki je na voljo tudi v MP knjižnici.
Predlog za branje, Diamandis, Kotler, Bold

Predlog za branje: BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World. (Vir slike: Crowdfunder Blog)

Knjiga BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World se osredotoča na tri ključna področja:

  1. Nove tehnologije, ki povzročajo preglavice uveljavljenim podjetjem in se pojavljajo vedno hitreje. Pri tem je pomembna primerjava med t. i. »eksponentnimi podjetniki« in »linearno razmišljujočimi direktorji« velikih korporacij.
  2. Psihološki vidiki drznosti. Diamandis v tem delu razpravlja o tem, česa se je naučil na podlagi oblikovanja svojih 15 podjetij.
  3. Najboljše metode, kot so tekmovanja s spodbudami, kampanje za množično financiranje in oblikovanje skupnosti.

Priročnik si lahko izposodite iz MP knjižnice, v kateri je na voljo veliko poslovnih in drugih del.

O avtorjih

Peter H. Diamandis je ameriški inženir in podjetnik grškega rodu. Ustanovil in vodil je večje število podjetij in organizacij, med katerimi so najbolj znani fundacija X Prize Foundation, možganskega trusta in podjetniškega inkubatorja Singularity University ter podjetja Human Longevity.

Steven Kotler je ameriški avtor, novinar in podjetnik. Njegovi članki so bili objavljeni v več kot 70 publikacijah, med drugim v The New York Times Magazine, LA Times, Wired in GQ. Najbolj znan je kot avtor stvarnih del.

O knjigi

Knjiga BOLD je radikalen priročnik za uporabo eksponentnih tehnologij, daljnosežnega razmišljanja in skupnostnih orodij. Prvi del se osredotoča na eksponentne tehnologije, ki povzročajo preglavice najuspešnejšim podjetjem in omogočajo nadebudnim podjetnikom, da v najkrajšem možnem času razvijejo svojo poslovno idejo in svojemu podjetju zagotovijo milijardne prihodke. Avtorja bralcem ponujata izjemen vpogled v moč tridimenzionalnega tiskanja, umetne inteligence, robotike, mrež in senzorjev ter sintezne biologije.

Drugi del obravnavanega dela temelji na izkušnjah milijarderjev, med katerimi so Larry Page, Elon Musk, Richard Branson in Jeff Bezos. Avtorja razkrijeta skrivnosti njihovega uspeha, Diamandis pa na podlagi oblikovanja kar 15 podjetij bralcem ponudi določene vpoglede, nasvete in vodila.

Knjiga BOLD se zaključi s pregledom najboljših metod in tehnik, s pomočjo katerih lahko vsakdo vpliva na današnje izjemno povezane skupine posameznikov. Avtorja bralce v tem delu naučita, kako oblikovati in uporabljati tekmovanja s spodbudami, lansirati milijonske kampanje za množično financiranje ter oblikovati skupnosti informiranih in sposobnih posameznikov, ki so sodobnim podjetnikom pripravljeni pomagati uresničiti njihove najbolj drzne sanje.

Delo BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World avtorjev Petra H. Diamandisa in Stevena Kotlerja je hkrati manifest in priročnik. Gre za odličen vir za spoznavanje uporabnosti novo nastajajočih tehnologij, »eksponentnega« razmišljanja in moči skupnostnih orodij.

Oglejte si celoten seznam del iz MP knjižnice!

Mnenja bralcev

Na portalu Goodreads ima knjiga BOLD povprečno oceno malce čez štiri zvezdice. Uporabnica portala je delu namenila pet zvezdic, ob tem pa zapisala: »Fantastična knjiga, ki je v meni sprožila ogromno idej. Knjiga bi morala biti obvezno čtivo za vse podjetnike ali vse, ki jih zanima, kako se bo svet razvijal v naslednjih 10–20 letih.«

»Knjiga je sprožila veliko pompa, vendar v njej ni dovolj dejanske vsebine,« pa je bolj kritično zapisal drugi uporabnik portala, ki je priročnik ocenil s tremi zvezdicami. Pozitivno je ocenil predvsem zadnji del knjige, ki obravnava množično financiranje in podjetništvo, povezano s skupnostjo, medtem ko je o začetnem delu napisal naslednje: »S to izjemo knjiga ponavlja mantre, ki jih že poznamo.«

Še pred objavo pa je delo BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World ocenil tudi bivši ameriški predsednik Bill Clinton. Zapisal je: »Vizionarski zemljevid za posameznike, ki verjamejo, da lahko spremenijo svet – in neprecenljiv priročnik za povezovanje partnerjev in tehnologij, ki jim lahko pri tem pomagajo.«

Knjiga BOLD: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World Petra H. Diamandisa in Stevena Kotlerja je na voljo tudi v MP knjižnici.

Viri: Amazon, Goodreads

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Predlog za branje: Scaling Lean

Predlog za branje: Scaling Lean

Ima vaša »velika ideja« potencial? Ali lahko svoj poslovni model preizkusite, še preden bi vanj vložili svoj čas in denar? Na takšna vprašanja odgovarja priročnik Scaling Lean: Mastering the Key Metrics for Startup Growth Asha Maurye, ki je na voljo tudi v MP knjižnici. Preberite več >>

Štiri moči uspešnega voditelja

Štiri moči uspešnega voditelja

Da bi voditelj lahko uspešno opravljal svojo funkcijo, mora najprej razviti osebno moč. Uspešno voditeljstvo sloni na naslednjih temeljih: namen, modrost, sočutje in navzočnost. Kaj so te moči in kako jih razviti? Preberite več >>

Predlog za branje: Tim Ferriss: Tools of Titans

Predlog za branje: Tim Ferriss: Tools of Titans

Timothy Ferriss je ameriški avtor, podjetnik, govorec in samooklicani »človeški poskusni zajček«. Znan je kot avtor priljubljenih knjig za samopomoč, kot so The 4-Hour Workweek, The 4-Hour Bodyin The 4-Hour Chef. Preberite več >>

Predlog za branje: Richard Branson: Losing My Virginity

Predlog za branje: Richard Branson: Losing My Virginity

Richard Branson je znani podjetnik, vlagatelj in človekoljub. Pod njegovim vodstvom deluje poslovna skupina Virgin, ki združuje več kot 400 podjetij. Preberite več >>

Predlog za branje: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future

Predlog za branje: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future

Vsi smo že slišali za Elona Muska ter njegove izvirne ideje in projekte. Če vas zanima več o vizionarju za električnimi avtomobili Tesla, preberite njegovo biografijo. Preberite več >>

Predlog za branje: Peter F. Drucker: Managing Oneself

Predlog za branje: Peter F. Drucker: Managing Oneself

Živimo v dobi neskončnih možnosti: s pomočjo ambicij, zagnanosti in talenta se lahko na izbranem področju povzpnete na vrh, in sicer ne glede na to, kje ste začeli. Sami ste tako odgovorni za svoje mesto v svetu – pri iskanju le-tega vam lahko pomaga delo Managing Oneself. Preberite več >>

Predlog za branje: Art, Inc.: The Essential Guide for Building Your Career as an Artist

Predlog za branje: Art, Inc.: The Essential Guide for Building Your Career as an Artist

Umetnikom ni treba stradati. S pomočjo dela Art, Inc.: The Essential Guide for Building Your Career as an Artist Lise Congdon, ki je na voljo v MP knjižnici, boste lahko nadebudni umetniki, ki bi se radi preživljali z ustvarjalnim delom, spremenili svojo strast v donosen posel. Preberite več >>

Predlog za branje: Agile Product Management with Scrum

Predlog za branje: Agile Product Management with Scrum

Delo Romana Pichlerja Agile Product Management with Scrum: Creating Products That Customers Love je prvi vodič po agilnem produktnem vodenju po metodi oziroma s pomočjo ogrodja scrum. Če vas zanimajo agilne metode menedžmenta, si lahko knjigo izposodite tudi v MP knjižnici. Preberite več >>

Video: Naj knjige leta 2016 po izboru Billa Gatesa

Video: Naj knjige leta 2016 po izboru Billa Gatesa

Bill Gates, ustanovitelj podjetja Microsoft, ki se v zadnjih letih posveča predvsem človekoljubnim projektom, je strasten bralec, ki kljub izjemno zasedenemu urniku povprečno vsak teden prebere vsaj eno knjigo. V prispevku predstavljamo njegove najljubše knjige lanskega leta. Preberite več >>

Video: 5 knjig, ki lahko izboljšajo vaš način vodenja podjetja

Video: 5 knjig, ki lahko izboljšajo vaš način vodenja podjetja

Uspešni podjetniki in veliki vodje se učijo vsak dan in branje knjig je eden izmed načinov, na katerega pridejo do novih znanj. Predstavljamo vam nekaj knjig, ki so navdihnile uspešnega kanadskega podjetnika Dana Martella, da je drugače pričel gledati na poslovni svet. Preberite več >>

Oznake: