
Trgovci zaenkrat še ne čutijo posledic gospodarske krize.
Trenutno le velike mednarodne trgovske verige (npr. Wal-Mart) beležijo dvig
prihodkov, ostali trgovci na drobno pa se že spopadajo z upadom prodaje in prihodkov.
Slovenski trgovci vplivov svetovne krize zaenkrat še ne čutijo, ugotavlja Dnevnik. Kljub temu pa se zavedajo, da se to lahko zgodi z
zamikom.
Ker je preventiva vedno boljša od kurative, morajo trgovci že zdaj pripraviti
plan aktivnosti, ki bi lahko ublažile posledice krize. Dober način ohranjanja
kupcev tudi v neugodnih časih, priporočljiv za manjše, samostojne trgovce na
drobno, je, da opredelijo določene skupine izdelkov, ki se v njihovih trgovinah
dobro prodajajo, in jih v času krize prodajajo po nižji ceni. Najprej morajo za
te skupine izdelkov narediti načrt trženjskih aktivnosti in terminski plan izvajanja
le-teh. S tem bodo takoj, ko se bodo začeli čutiti znaki krize (upad prodaje, zmanjšanje
dnevnega števila strank v trgovini), pripravljeni na boj za kupce. V času krize
postavijo akcijske cene vsake dva ali tri tedne za določeno skupino izdelkov (skupine
morajo biti med seboj raznolike). Akcija traja le dva ali tri dni, saj le tako
lahko doseže svoj namen – privabljanje kupcev. S tem si trgovina zagotovi dobro
prodajo in obstoj.