Razpis: nabor in izbor projektov za sejem v Mϋnchnu

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (SPIRIT Slovenija) je objavila povabilo za nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov za skupinsko sejemsko predstavitev na mednarodnem sejmu v Mϋnchnu.
Razpis: nabor in izbor projektov za sejem v Mϋnchnu

Sejem EXPO REAL 2015 bo potekal v Mϋnchnu (Vir slike: welcomemuc.com)

Predmet javnega povabila je nabor in izbor tržno zanimivih investicijskih projektov, predstavljenih s strani razvojno-industrijskih podjetij, regionalnih razvojnih agencij, inženiring, planerskih in projektantskih podjetij, družb za vodenje in izvedbo projektov ter nepremičninskih agencij, ki se bodo skupaj predstavili na razstavnem prostoru SPIRIT Slovenija na sejmu EXPO REAL 2015 v Mϋnchnu.

Zakaj se udeležiti sejma EXPO REAL?

Rok za prijavo je 10. avgust 2015 do 10. ure. 

  • Poteka že od leta 1998;
  • velja za največji in najodmevnejši investicijsko-nepremičninski sejem na območju Evropske unije;
  • na 64.000 kvadratnih metrih oz. v šestih sejemskih halah se bo predstavljalo preko 1.600 razstavljavcev;
  • sejem v povprečju obišče 36.000 udeležencev iz 68 držav in 1.000 predstavnikov medijev;
  • tekom sejma se bo odvijal bogat konferenčni program s 400 uglednimi govorci.

SPIRIT Slovenija izbranim prijaviteljem zagotavlja pripravo in izvedbo skupinskega nastopa ter podporo pri predstavitvi na sejmu EXPO REAL 2015 s ciljem doseči uspešno promocijo in trženja investicijskih projektov. 

Za izbrane prijavitelje bo zakupil razstavni prostor in ga opremil ter zanj kril stroške (vsaj) ene vstopnice. Nosilci izbranih projektov bodo krili stroške izdelave promocijskega gradiva (promocijske brošure in predstavitve projekta) ter stroške lastnega prevoza in nočitev.

Vir: Spirit Slovenija

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje