
Recept za uspeh na Kickstarterju: hitro prilagajanje.
Prav tako se morajo zelo dobro znati prilagajati tudi tisti podjetniki, ki pripravljajo spletne kampanje zbiranja sredstev na Kickstarterju, Indiegogu in podobnih crowdfunding platformah.
Dobro besedilo in lepe fotografije namreč že dolgo več ne zadostujejo za uspešno kampanjo, saj so potrošniki v zadnjem času močno povečali svoja pričakovanja in želje. Uspešna crowdfunding kampanja zahteva predvsem naslednje: unikatno in privlačno oblikovano besedilo s profesionalnimi fotografijami, visokokvalitetno blagovno znamko ter nenazadnje skrbno oblikovan strateški načrt.
V kolikor se pripravljate na zbiranje sredstev na eni izmed crowdfunding platform, si preberite nekaj smernic, ki vam lahko olajšajo pot do uspeha.
Profesionalno osnovana kampanja: Pri osnovanju crowdfunding kampanje ne smete pozabiti na profesionalno fotografijo in videoprodukcijo ter na privlačna besedila in kvalitetno grafiko. Tu zagotovo ne smete iskati bližnjic. Ljudje kupujejo vašo vizijo – poskrbite, da se bo ta pokazala v najboljši luči!
Sodelovanje z mediji: Zelo pomembno je, da kontaktirate medije še preden pričnete z zbiranjem sredstev. Poskusite jih prepričati, da bodo sledili vašemu projektu, saj vam bodo s tem pomagali ne le doseči vaš cilj, temveč vas bodo podpirali tudi v prihodnosti, ko bo zbiranja sredstev že davno konec.
Blagovna znamka mora imeti trdne temelje: Na današnjem, s produkti močno nasičenem tržišču je zelo pomembno, da podjetje in blagovno znamko zgradite počasi in na trdnih temeljih, saj si boste tako zagotovili obstoj tudi v turbolentnih časih, kar bo gotovo vplivalo tudi na vaš ugled v javnosti.
Stranke morate poiskati še pred pričetkom kampanje: Skorajda vsaka uspešna kampanja ima za seboj določeno število zadovoljnih uporabnikov, ki so že koristili storitve podjetja. Zato poskrbite, da boste tudi vi imeli vsaj nekaj strank, ki bodo z navdušenjem podprle vaš projekt in vam pomagale dokazati, da ste vredni zaupanja.
Držanje obljub podpornikom je obvezno: Znani so primeri, ko nekateri podjetniki po uspešnem zbiranju sredstev še več mesecev ali celo več let po zastavljenem roku niso uspeli dostaviti obljubljenih nagrad svojim podpornikom. Zagotovo ni treba poudarjati, da kaj takšnega ni dopustno, saj vodi v hudo razočaranje tistih, ki so najbolj verjeli v mlado podjetje, in v skoraj popolno izgubo zaupanja preostalih.
Vir: Entrepreneur.com