S kakšnimi težavami se soočajo mladi podjetniki?

Vstop v podjetništvo v mladih letih ima svoje prednosti, a tudi slabosti. Velikokrat se mladi podjetniki soočajo z neodobravanjem okolice, velik problem pa je tudi pomanjkanje kredibilnosti, saj kot podjetniki začetniki še nimajo izkušenj in ugleda, kot ga uživajo njihovi starejši kolegi.
S kakšnimi težavami se soočajo mladi podjetniki

Poglejmo si tri največje prepreke, ki težijo najstniške podjetnike ob njihovem prvem vstopu v turbolentni svet podjetništva, kot jih vidi Sarah Haselkorn, mlada ustanoviteljica podjetja Green Beam.

1. Pomanjkanje kredibilnosti

Najstniki, ki se v svet podjetništva podajajo prvič, pogosto opažajo, da jih okolica ne sprejema kot zaupanja vredne podjetnike, temveč jim pripisujejo neodgovornost in nezanesljivost. S tem se je soočala tudi mlada Sarah, ki pa ni popustila pritisku in je ljudem dokazala, da je vredna zaupanja, kljub temu da je v podjetništvu nekoliko manj izkušena kot njeni starejši konkurenti. Kot pravi, napak ne počnejo zgolj mladi, temveč tudi tisti nekoliko bolj izkušeni. In dodaja, da je bistveno za uspeh le to, da nikoli ne popustite in se ne vdate.

2. Pridobivanje začetnega kapitala

Sarah mladim podjetnikom svetuje, da se na začetku ne lotevajo podjetniških projektov, ki zahtevajo visoke zneske zagonskega kapitala. Pridobivanje začetnega kapitala je namreč izjemno težko in za podjetnike začetnike le redko tudi izvedljivo. Banke, na primer, za odobritev posojila od podjetnika zahtevajo visoko stopnjo kredibilnosti, predvsem na področju upravljanja s financami.

V primeru, da se vendarle nameravate lotiti projekta, ki bo na začetku potreboval velik finančni zalogaj, boste najprej najverjetneje morali premisliti o tem, da za posojilo ali investicijo poprosite družino in prijatelje. Poiščete lahko tudi investitorja, ali pa se poslužite katerega izmed novejših načinov zbiranja sredstev, kot je na primer crowdfunding oz. množično financiranje.

3. Nerazumevanje prijateljev in družine

Ena izmed preprek, s katero se je soočala mlada podjetnica Sarah, je bila tudi ta, da prijatelji in družinski člani njenega udejstvovanja v podjetniških vodah niso razumeli, saj se sami še nikoli poprej niso znašli v podobni situaciji. S tem pa seveda ni nič narobe, a le, če znate obdržati jasno ločnico med poslovnim in zasebnim življenjem.

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje