
S pisanjem bloga do prednosti pred konkurenco (Vir slike: sxc.hu)
Da bi blog vašega podjetja spremljalo kar največje število ljudi, je pomembno, da objavljate zanimivo, a hkrati tudi relevantno vsebino, ki bo pritegnila široko množico bralcev. Število sledilcev si lahko povečate tudi z uporabo različnih multimedijskih sporočil, kot je na primer dodajanje različnih fotografij ali videoposnetkov, vključite pa lahko tudi različna družbena omrežja kot so Facebook, Twitter ipd.
Na voljo imate predvsem tri tipe vsebin, ki jih lahko izberete glede na namen, ki ga želite doseči.
1. Strokovne vsebine: Z objavljanjem zanimivih vsebin s področij, na katerih poslujete, boste bralce prepričali, da ste strokovnjak v svoji panogi in da veste, kaj počnete. S tem se bo krepilo zaupanje do vas in vašega podjetja, to pa bo večalo prepoznavnost vaše blagovne znamke kot zaupanja vredne, kar bo posledično povečalo profit.
2. Fokus na uporabnikih: Veliko uspešnih startupov se v blogih fokusira na svoje uporabnike ali na skupnost, ki je nastala kot posledica uporabe njihovih produktov. Nam dobro poznani Kickstarter na primer na svojem blogu redno promovira zanimive projekte, ki preko crowdfundinga na njihovi spletni platformi zbirajo denarna sredstva. To povečuje obiskanost njihovih strani, zaradi zanimivosti samih vsebin pa navdušuje posameznike, da se tudi sami odločijo za uporabo njihovih storitev.
3. Tuji kakovostni članki: Še ena izmed možnosti je objavljanje visoko kakovostnih tujih člankov, ki jih najdete na spletu. S tem boste svoj startup aktivno vključili v javne debate na spletu ter tako pridobili različne informacije, ki vam lahko pomagajo pri izboljšanju poslovanja vašega podjetja.
Ne glede na to, za kateri tip vsebin se boste odločili, je bistveno, da že na samem začetku definirate cilje vašega bloga in ugotovite, kaj pravzaprav želite doseči s svojim blogom. Le tako boste lahko izbrali pravilen pristop in dosegli kar največjo možno publiko.
Vir: TheNextWeb